Advertenties


Formule 1 deel 19

Gestart door Stefan, 6 december 2009, 22:38:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ErikVr

Ik heb mijn tickets voor de eerste race in ieder geval al veilig gesteld :D
Gaat een mooi jaartje worden.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Yep, ben ook erg benieuwd hoe het komende seizoen zal verlopen. Mooie gevechten aan de kop van het veld? Alonso, Hammilton, Rosberg, Vettel. Kan Button zich staande houden tegen over Hammilton? Als Shumi terug komt, hoe zal hij het dan gaan doen? Hoe zal het gaan tussen Alonso en Massa, toch wel 2 temperament volle personen. En hoe zullen de nieuwe teams het er van af brengen?

Kortom, genoeg redenen om het komende seizoen aan de buis gekluisterd te zitten.  !-!

ErikVr

Zijn er trouwens nog mensen die naar die flapdrol op RTL kijken of is iedereen (zoals ik) overstapt naar de BBC?
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Ja sorry, ik kijk nog steeds naar RTL, wel heb ik de BBC standby staan voor tijdens de reclame onderbrekingen.

ErikVr

Hmm ik irriteerde me altijd al aan Olav Mol en zijn te vrolijke hulpje :)
Waar RTL het moet doen met de standaard pers-toegang lijkt de BBC wel all access pasjes te hebben. Ze lopen met z'n allen 5 minuten voor de race nog vrolijk door de pit lane terwijl de auto's ze om de oren vliegen.
Ik vind vooral de insight van Martin Brundle, Eddie Jordan en David Coulthard echt toegevoegde waarde.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Dat ben ik wel met je eens. Olaf vind ik opzich wel mee vallen, ik denk dat ie zijn werk goed doet met de middelen die hij heeft. En ik ben bang dat dat ook gelijk het zwakke punt is bij RTL. Ze hebben minder rechten dan bijvoorbeeld BBC, daar schijnen weer bepaalde rangen in te zijn. Onlangs stond er een heel stuk over de RTL ploeg in de Formule1.nl (voormalig F1racereport). Ze lopen daar met maar 3 man rond inclusief Olaf.  :x Ik ben al erg gelukkig dat die verschrikkelijke studio voorbeschouwing weg is wat eigenlijk niet meer was dan een veredelde commercial voor route mobiel. Ik heb wel gelezen dat RTL bezig is een "rang" hoger op te gaan waardoor ze dus ook de rechten krijgen om de vrije trainingen uit te mogen zenden. Helaas heb ik daar verder niets meer van vernomen.  :?

ErikVr

BBC zit er met 25 man. Wel effe iets anders dat RTL inderdaad.
Dat ze het studio gedeelte niet meer hadden wist ik niet eens. Voor de eerste race meteen de BBC aangezet en nooit meer teruggekeken :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Een goeie zet van BBC is ook dat ze David Coulthard en Eddie Jordan gestrikt hebben. Ik kijk vaak wel de voorbeschouwing bij de BBC wat precies zoals je zegt gewoon live is van uit de pits of welke andere plek dan ook waar wat intressants afspeelt.


Dennis Postma


ErikVr

Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

ErikVr

'Zeer grote kans dat Schumacher bij Mercedes zal rijden'
18 december 2009

Volgens Luca di Montezemolo bestaat er een grote kans dat Michael Schumacher in 2010 voor Mercedes GP zal rijden. De geruchten over de terugkeer van de Duitser worden luider en luider en volgens de Ferrari-president zijn ze volledig terecht.

"Ik heb hem sinds Abu Dhabi niet meer gesproken tot gisteren (woensdag, red.). Hij belde me op en vertelde me dat er een zeer, zeer, zeer grote kans bestaat dat hij voor Mercedes zal rijden", aldus Di Montezemolo op het kerstdiner van Ferrari. "Het is nog niet voor de volle honderd procent besloten, maar dat is wat hij gisterochtend zei."

Volgens het Britse Autosport is de deal tussen Schumacher en Mercedes in principe rond, maar wacht de Duitser nog op groen licht van zijn artsen. De nek van Schumacher blijft namelijk nog steeds een vraagteken.

Volgens di Montezemolo is Schumacher veranderd, nu hij over wil stappen naar Mercedes. "De echte Michael Schumacher zei me altijd dat hij zijn loopbaan bij Ferrari wilde beëindigen. Maar vergeet niet dat je, als je zo lang samenwerkt als wij, ook vrienden bent. Je kan het niet met elkaar eens zijn, maar je blijft vrienden. Ik zal niet vergeten wat hij voor ons heeft gedaan en hij zal niet vergeten wat wij voor hem hebben gedaan."
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Ook al ben ik op zijn zachtst gezegd geen Schumacherfan. Toch ben ik heel erg benieuwd naar hoe hij het zal gaan doen.  Y

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev