Advertenties


Formule 1 deel 19

Gestart door Stefan, 6 december 2009, 22:38:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ErikVr

Ik vind dat juist wel kampioen waardig. Er ALLES aan doen om te winnen.
Als iedereen zo was zou F1 VEEL spannender zijn. Mooiste voorbeeld van de laatste jaren was het gevecht Lewis/Kimi op Spa tijdens de laatste rondes. Zo zou het er altijd aan toe moeten gaan maar ja....werd er eindelijk ECHT geracet, wordt het meteen weer afgestraft door de FIA.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Dat laatste ben ik wel met je eens. Kleine touche´s heb ik ook niets op tegen, zolang de veiligheid maar niet in het gedrang komt. Maar goed, laat het ´t hem eerst op de baan maar eens waar maken dat hij nog steeds zo goed is.  ;)

Tim

Citaat van: ErikVr op 20 januari 2010, 19:34:40
Ik vind dat juist wel kampioen waardig. Er ALLES aan doen om te winnen.

Dan vond je die actie van Renault tijdens de race in Singapore 2008 ook kampioenwaardig? Piquet laten crashen zodat Alonso kon winnnen..... Dat valt mijns inziens ook in het rijtje er alles aan doen om te winnen.


Beetje duwen en trekken hoort erbij, alleen bij de formule wagens is het risico voor salto's redelijk aanwezig omdat de wielen niet zijn afgeschermd. WTCC vind ik daarom ook erg leuk om te zien, elkaars spiegels van de auto's rijden, deurklink aan deurklink !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

ErikVr

#138
En ja inderdaad. Iemand bewust op snelheid van de baan kegelen gaat te ver maar dat heeft hij later ook toegegeven.
Maar eh, minder dan 2 maandjes!  Y


(bijna) Alles doen om te winnen maar niet opzettelijk crashen op snelheid.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Nog 2 maanden, wat duren die winters toch altijd verschrikkelijk lang zeg.  ;(

Ik kijk al uit naar de team presentaties waarvan de eerste er aan zitten te komen. Ben altijd weer benieuwd of er weer een team is die weer ergens een gaatje in de regelementen heeft weten te vinden en zo weer met iets apparts aankomt zetten.  o-) Zo vond ik die dubbele diffusor ook briljant.  _o_

Tim

Vanaf komende maandag krijgen we de eerste kleurtjes voor 2010 te zien (dacht dat Mercedes de nieuwe wagen nog niet klaar had, maar dat dit alleen om de kleurstelling ging, weet ik niet zeker)


25 jan.Mercedes Grand Prix
28 jan.Ferrari
29 jan.McLaren
31 jan.Sauber
31 jan.Renault
12 feb.Lotus F1
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Was het niet zo dat ze eerst de kleurstelling presenteerden en een weekje later de auto?

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Nielsj

Is dit ook een topic waar iedereen zijn voorkeur van piloot mag aangeven? :)

Tim

Tuurlijk kan dat in dit topic :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Nielsj

#145
Nou laat ik het dan maar niet onder stoelen of banken steken, ik supporter al een tijdje voor de nobele Pool Kubica :) Ook zijn manier van doen in interviews zint me wel, droogjes omgaan met alles en niet te veel praten... En een straffe piloot natuurlijk, al was 2009 een jaar om snel te vergeten, alhoewel ik het in Sao Paolo prachtig vond wat hij deed...

Per toeval dat hij naar Renault gaat, ga ik me ook een nieuwe coupé halen, alleen aan de dealer vragen of hij er me gratis geen Renault F1 petje kan bijdoen! :D

Oh ja, en ik hoop dat renault dat vuile oranje uit zijn kleurschema dumpt... Wat minder wit mag ook...

http://www.f1fanatic.co.uk/2009/10/14/renault-could-go-retro-with-new-livery/
Zoals hier ziet em er echt als een beest uit! Hopelijk denken ze daar nu ook beter over na ;)

Tim

Dat oranje zullen we waarschijnlijk niet terug zien, ING is immers geen sponsor meer en daar kwam dat oranje vandaan volgens mij.....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Nielsj

Idd, en das een geruststellende gedachte, geld zullen ergens anders ook wel vinden.. Ik hoop echt op het felle zwart erin met het geel..!

Tim

Beetje Jordan looks van 10 jaar geleden :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Nielsj

Nee dat was iets te weinig zwart, toen met die bijenkop was wel mooi, maar het zwart mankeerde nog, die slangenkop was ook goed gezien, maar dat was het jaar ervoor ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev