Advertenties


Formule 1 deel 19

Gestart door Stefan, 6 december 2009, 22:38:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ErikVr

Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Tim

Nu alleen hopen dat de provinicies meewerken omdat daar het uiteindelijke besluit moet worden genomen (volgens dat artikel).

Hoewel ik weinig met de superleague klasse heb (wie heeft het verzonnen om autosport en voetbal te combineren?) klinken die wagens volgens mij wel aardig (4.2 liter V12?) die wil ik nog wel eens horen.....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Kwam die klasse niet naar Assen dit jaar? Ik vind het ook een waardeloze klasse verder. Waarschijnlijk een idee van een doorgeslagen voetbal liefhebber met veel geld en die ooit eens een paar F1 GP´s bezocht heeft.  :x Maar inderdaad, die V12 klinkt wel lekker als ik de beelden mag geloven.  Y

Tim

http://superleague.gpupdate.net/nl/superleague-formula-nieuws/225912/superleague-formula-bevestigt-race-in-assen/

Weekend van 15 en 16 mei rijden ze op Assen.... eens kijken of het de moeite is om daar eens te kijken.....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ik kan nergens vinden wat de kaarten eigenlijk kosten, zowel op de site van het TT-circuit niet als op de superleague site niet.  :huh:

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma


Tim

En weer een bevestiging dat Schumi nr 1 is binnen het team:

http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/226391/schumacher-aast-op-startnummer-van-rosberg/

Als je zo goed bent kun je ook kampioen worden met een even startnummer ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Misschien een stukje mentale oorlogsvoering richting Rosberg. Gewoon op zoveel mogelijk manieren laten zien dat je je zin krijgt bij de grote baas.  ;) Precies zoals hij dus ook bij Ferrari deed.  :x

ErikVr

Haha klasse.
Wedden dat hij #3 krijgt :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Maar aan de andere kant. Wat zal het Rosberg aan zijn reet roesten met wat voor nummer hij moet rijden.  ;)

ErikVr

Ja ik zou het geweldig vinden als Rosberg hem helemaal zoek rijdt!

Aan de ene kant vind ik Schumacher niets maar aan de andere kant zijn z'n acties altijd geweldig.
Bijvoorbeeld het knullig klemrijden van zijn ferrari in Monaco terwijl hij net de snelste qualy tijd heeft neergezet. Dat vond ik een geweldige actie.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

#134
Nee, daar kon ik niets positiefs in zien. Een misselijke aktie, net zoals hij het verleden Hill van de baan kegelde en dat later ook nog een probeerde bij Villeneuve.  :x Dat vind ik kampioen onwaardig. Ook de manier zoals hij achter de schermen zijn teamgenoot laat behandelen vind ik misselijk, dan krijg ik erg het idee dat je bang bent voor je eigen teamgenoot en dat je dus niet het gevecht met hem aan durft te gaan op de baan.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev