Advertenties


Formule 1 deel 19

Gestart door Stefan, 6 december 2009, 22:38:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ErikVr

Ja maar dan moet je niet eerst met zo'n ###verhaal komen over gelijke kansen en een week later dit tegen de pers zeggen :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Tim

Rosberg kwam toch met de verhalen dat ie gelijke behandeling zou krijgen?
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ja, wat moet ie anders zeggen (en hopen) als hij hoort dat MS zijn teamgenoot wordt -- l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Hij mag wel als eerste de nieuwe wagen testen (en daarna waarschijnlijk zijn mond houden) ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

nouja, we zullen het wel zien wat het wordt Y

trouwens, wie gaat er een subleague opzetten in het F1-managerspel (kan dat al?)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Had gisteren toevallig gekeken of de inschrijving al geopend was. Helaas..... ze zijn nog bezig met de boel in elkaar zetten (alle rijders zijn ook nog niet bekend).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ok,
In de gaten blijven houden dan Y
Zodra het mogelijk is meteen maar weer een league-je maken en tijdig hier op het forum melden, dan hebben we misschien een leuk lijstje van mensen die meedoen !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ErikVr

Citaat van: Tim op 19 januari 2010, 06:27:25
Rosberg kwam toch met de verhalen dat ie gelijke behandeling zou krijgen?
Haha dan is het extra pijnlijk voor Rosberg :D
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Dat Rosberg als eerste in de nieuwe auto mag rijden scheen al besloten te zijn voordat Schumi gecontracteerd was. Dus ik denk dat dit buiten de verhouding tussen Rosberg en Schumacher staat. En ja, ik ben het met jullie eens dat na deze uitspraak van Brawn er ernstig op lijkt dat Schumi weer een voorkeurs behandeling gaat krijgen. Hopelijk bewijzen de GP´s het tegendeel.  o-)

Stefan

Als Rosberg Schumi helemaal zoek rijd, dan mag hij zelf een voorkeursbehandeling krijgen van mij en MS dan in een ondersteunende rol.
Maar ik vrees dat het niet zo zal lopen...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Dat hangt er helemaal vanaf hoe de eerste races zullen verlopen. Na een paar races zullen er ongetwijfeld de nodige updates komen voor de auto. Als Rosberg er dan op dat moment beter voor staat dan Schumacher zullen ze niet om Rosberg heen kunnen en hem ook de nieuwste updates moeten geven om geloofwaardig over te komen.  ;)

Benjamin Renon

En weer een rentree:

CiteerSauber neemt De la Rosa als tweede rijder
19 januari 2010

Niet Giancarlo Fisichella, maar Pedro de la Rosa is dit jaar de tweede rijder van Sauber. Zo heeft het team bekendgemaakt. De 38-jarige Spanjaard komt over van McLaren, waar hij de afgelopen zeven jaar test- en reserverijder was.

"Ik heb altijd geloofd dat ik nog een nieuwe kans zou krijgen als racerijder bij een team", liet De la Rosa weten. "Sinds het moment dat het aantal testsessies in de Formule 1 drastisch werd teruggebracht, had ik weer plannen om te gaan racen. Ik ben dan ook erg opgetogen dat ik komend seizoen voor het team van Peter Sauber kan gaan rijden. Dit team heeft een solide staat van dienst in de Formule 1."

De la Rosa reed in 2006 zijn laatste race in de Formule 1. De Spanjaard viel dat jaar in voor Juan Pablo Montoya, nadat de Colombiaan bekend had gemaakt dat hij naar de Amerikaanse NASCAR-klasse zou overstappen. Als invaller bij McLaren behaalde De la Rosa dat jaar zijn beste raceresultaat, een tweede plaats in de Grand Prix van Hongarije. Voordat De la Rosa door McLaren werd ingelijfd, racete hij voor Jaguar en Arrows, waar hij in 2000 de teamgenoot was van Jos Verstappen.

Kamui Kobayashi is eerder al bevestigd door het Sauber-team.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Oke......

Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. In 2006 toen hij Montoya verving deed het hij geloof ik ook niet geheel onaardig.

Tim

Een nieuw gezicht had leuker geweest, maar we zien in ieder geval niet Fisico in die wagen zitten ;)

Toen ie Montoya verving deed ie 't idd niet onaardig al moest ie z'n plekkie toen wel afstaan aan Alexander Wurz volgens mij (of andersom?)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Leuke rijder, de la Rosa Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev