Advertenties


Formule 1 deel 19

Gestart door Stefan, 6 december 2009, 22:38:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

MotoGP krijgen de eerste rijders 15 punten ;)

Zou denk ik wel beter systeem zijn, auto's zijn een stuk betrouwbaarder en er rijden er volgend jaar een paar meer mee dan de afgelopen jaren (er van uitgaande dat alle teams gewoon aan de start verschijnen).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ik denk dat het inderdaad een goeie zaak is mits inderdaad alle teams aan de start verschijnen.  ;)

Het team van Renault zou volgens de BBC over genomen zijn. Renault blijft volgens de BBC 25% aandeelhouder van het team.

ErikVr

Citeerthe reports suggest that the cars will still be branded as Renaults despite the manufacturer no longer being the majority stakeholder in the team
Hmm vreemd...
Waarom zou iemand 75% van een team kopen en er dan niet zijn eigen naam aan geven?
Wel de financiele nadelen maar niet de voordelen  8)7
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/12/11/stewards-krijgen-gezelschap-van-ex-f1-coureurs/

Lijkt me een goeie zet van Todt.  !-! Ben erg benieuwd wie de betreffende coureurs zullen zijn.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Tim

Hij had toch nog een (3-jarig) contractje bij Ferrari lopen ook? Die zullen wel niet echt mee willen werken volgens mij.....

@Dennis, dan lach ik met je mee :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

ErikVr

Als je Schumacher heet koop je elke willekeurig contract gewoon af :) Een contract met Ferrari is volgens mij het laatste waar hij zich zorgen over zou maken.

Schumacher in een Mercedes
Hamilton in een Mclaren
Alonso in een Ferrari

Jummy jummy !!!  Y
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Volgens de berichten zou Ferrari niet moeilijk doen als dank voor de successen waar Schumi mede verantwoordelijk voor was.

ErikVr

Inderdaad. Die man is hun god :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Tim

Las eerder van de week dat ze wel wat lastig aan het doen waren. Hun icoon in een Mercedes.....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

En het nieuws kan niet op vandaag.

http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/224906/jarno-trulli-voor-drie-jaar-naar-lotus-f1/

Als het waar is word het dus nog eens 3 kijken naar de oersaaie Trullitrain.  :0

Tim

ik verwacht dielotussen niet echt voorin, dus lang zal die train niet zijn....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev