Advertenties


Klets maar raak deel 111

Gestart door Stefan, 5 december 2009, 16:55:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Ik ga dit jaar niet.. Had begin januari wel gekunt, maar ik ga liever niet zo vroeg in het seizoen, dus dan maar een jaartje niet skieen...
Begint overigens wel te kriebelen als ik op TV weer van die winterkiekjes zie...

Timo Zuiderduin

in Maart spring ik weer op het snowboardje! kijken of het nog een beetje lukt  Y

Rogier

snowboarden en skieën isniet voor mij weggelegd :p afgelopen februari geprobeert in zo'n sneeuwhal ik ben met beide hard op me plaat gegaan wat overigens wel enorm komisch was:P ik kan daar hard om lachen leedvermaak is mooi vermaak :D

voor mij maar mooi zon zee en strand;)

Paultje

Ben afgelopen jaar gewoon een lang weekend gaan apres-skien in de alpen. Is ook lache.
snappie

Joey Voormolen

Ik ben ook meer van de zomer. Maar ga wel is lekker snowboarden in zoetermeer leuk om te doen in ieder geval
Lowered M3C GT

lúk

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op 15 december 2009, 15:33:16
in Maart spring ik weer op het snowboardje! kijken of het nog een beetje lukt  Y

timo dat is net als fietsen dat verleer je niet !-!


Citaat van: Joey Voormolen op 15 december 2009, 18:13:40
Ik ben ook meer van de zomer. Maar ga wel is lekker snowboarden in zoetermeer leuk om te doen in ieder geval

zoetermeer is voor dagje prima ma dan duik ik wel het funpark in :P

Joey Voormolen

jaa zo goed ben ik nog niet ben nog beginner
Lowered M3C GT

lúk

tjah we hebben het alemaal moeten leren ;) ik doe het onderhand al weer goed 7jaar  :P
maar dan moet je niet denken dak de meest leipe sprongen maak 8)7 want in het fun park moet ik ook nog veel oefenen ;) maar grootste deel is tog kwestie van lef hebben :P

ErikVr

Gewoon doen en zien waar je uitkomt :D
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

lúk

ik heb weer wat leuke autos op me werk  gehad :P duz weer es wat fotos ;)

audi rs 6

seat leon cupra







de rest http://www.mijnalbum.nl/Album=NIEP4NB4

Dennis Postma

Dat is niet misselijk Luk.  :9~

Vandaag was voor mij een erg mooie dag. Ik moest vandaag afrijden met de trein. Ondanks een kleine wisselstoring bij Meppel is dit prima verlopen en ben dus geslaagd. Eindelijk ben ik klaar met de opleiding en heb ik het doel bereikt waar ik als klein jochie ooit van droomde. Vanaf vandaag ben ik dus treinmachinist volledig bevoegd.  !-!

lúk

gefeliciteerd dan ma  ;)  volgende doel open neerrijden amsterdam parijs  :P

Benjamin Renon

Sweeet rides! :9~ Y !-!

Gefeliciteerd Dennis! Nu lekker genieten met het treinen. Mooi dat dromen waar kunnen worden! !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dirk Kuipers

Mooi Dennis! Gefeliciteerd.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev