Advertenties


Klets maar raak deel 111

Gestart door Stefan, 5 december 2009, 16:55:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robin

Dat zowiezo, als ik nog genoeg kan zien, anders donderdag of het weekend met daglicht :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Citaat van: PurpleRain89 op  7 december 2009, 00:09:16
Ik zou voor de 2e of 3e gaan ;), maar weet het niet helemaal cker, altijd lastig velgjes!


Jazeker, valt niet mee, ik zou gewoon eens wat wielen gaan passen.... Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Wat photoshopjes aanvragen of zelf maken ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

PurpleRain89

Ja idd, maar dat is het probleem. Ik heb daar totaal geen ervaring mee.

Iemand hier op het forum wel ?

Robin

Ik ben geen held, maar een photoshopje red ik misschien nog wel, laat ik het zo zeggen; ik wil het best eens proberen voor je ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

#50
Robin je kan al meer met fotoshop dan mij :P je hebt die van mij ook aardig in elkaar geflanst :P
maar wat hoorde ik was je afgelopen woensdag bij de meeting van tu ? mij niet eens ff bellen hahahahaha

mijn wielen moet nog geswitched worden met de 15 inches alleen me slotbout is kapot moet wachten op een nieuwe >:(
en aangezien het vanaf volgende week na de -4 gaat hoop ik hem wel binnen te hebben voor het weekend

Robin

Dat hoop ik ook voor je Rogier ;) Anders zou de pekel zonde zijn van je mooie velgen ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ik denk dat wanneer er pekel op de straat ligt mijn auto niet van zijn plek afkomt ;)

lúk

nouw menssen niet te veel slap ###len 8)7 anders moet ik veel lezen als ik terug ben :P want ik vertrek straks lekker op wintersport ;)

Dirk Kuipers

waar ga je wintersporten lúk?

Edwin Postma

Citaat van: PurpleRain89 op  8 december 2009, 00:12:56
Ja idd, maar dat is het probleem. Ik heb daar totaal geen ervaring mee.

Iemand hier op het forum wel ?

als je even een foto van de velg en van de auto uit de zelfde hoek er op zet.
zal ik eens even wat proberen.
ik fotoshop nogal wat rond
Truckertje

Robin

Ik zie dat je auto te koop staat Mele, jammer, je hebt er veel werk in zitten! Wat ga je nu rijden? :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Mele

He Robin, ja maak nu elke week zo'n 450 kilometers, benzine is niet rendabel meer.
Zoek een auto uit de VAG stal, een Toledo of Leon TDI. Volgende maand gaat de RMC nog naar de spuiter toe, nog even werk herstellen wat een vorige spuiter verprutst heeft.

Robin

Ah ok, mooie Leon ofzo :) !-!

450km per week is inderdaad wel erg veel :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Ik vind het normaal 450 per week.Is ongeveer 2000 per maand en 24000 per jaar gezien de diesel prijzen en wegenbelasting niet rendabel dus,dat is pasmeer bij 30000km.

Wel jammer dat je hem alweer verkoopt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev