Advertenties


Klets maar raak deel 111

Gestart door Stefan, 5 december 2009, 16:55:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

Hier valt het tot nu toe allemaal reuze mee, lag misschien 5cm sneeuw :) heb alleen vrijdag wat van de auto moeten vegen voor ik weg kon verder niet :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

lúk

Citaat van: Joey Voormolen op 21 december 2009, 14:23:02
hahah

Zag dat luk 2 plaatsje in zijn garage had misschien mag die van mijn er wel bij staan hahah :D

jammer jong :P want daar staan de rc en de renault van me pa in  --

Joey Voormolen

dat is een beetje jammer hahaha :P
Lowered M3C GT

Timo Zuiderduin

vanochtend viel het in Leiden reuze mee. was wel wat glibberig en er lag naast de wegen een lekker pakje sneeuw. maar eenmaal in Nieuwegein aangekomen was het chaos op het industrieterrein waar mijn werk gevestigd zit.
zeker 30cm sneeuw waar ik doorheen heb moeten ploegen. maar de wagen is heel gebleven en heb nergens hulp nodig gehad.

Vanovond terug was wat lastiger, maar doordat er geen files stonden nagenoeg zelfde tijd als normaal weer thuis.

Stefan

D'r ligt hier in N'gein idd een beste berg sneeuw Y
Als ik bij de achtertuin eruit ga (om de hond uit te laten bijv.) sta je op sommige plekken bijna tot je knieen in de sneeuw 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Bij ons lag er ook een flinke berg sneeuw,ik kreeg op het werk de auto niet geparkeerd  l-waar nog niet met de sneeuwschuiver was geweest, haha en een collega hebben we eruit moeten duwen,had zich vast gereden 8)7(clio wiliams ,plat op de grond).

Verder goed te doen.

@Joey had je dan niet beter kunnen gaan lopen haha.Maar na jou ritje zou de weg wel mooi schoon zijn geweest :P

Christian de Vriend

hey hey

is er mischien iets bekend over een nieuwjaarsmeeting?

bij de RTC gaan we een meeting organiseren op 10-01-2010 bij de mc bodegraven

Het leek me echt wel watr om welicht dit samen te doen met rmc,hoe meer ziel.....  !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Robin

Mac Bodegraven is hier wel in de buurt volgens mij :P Mag mijn niet-Renault ook komen? :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Christian de Vriend

Tuurlijk,aan de andere kant van het terein is er nog plek zat  ;) :P

Het is een open meeting,dus why not  :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

ik ben vrachtwagen chauffeur, in zwolle viel het nog wel mee met de sneeuw. maar in drachten daar in tegen.
bij het weg draaien achteruit kon ik niet verder omdat er te dikke laag sneeuw lag. echt heel raar.
maar lekker rijden is anders met dat dikke pak :neen:
maar mooi is het wel(om te zien dan)
Truckertje

matthew

Zo wij hebben de afgelopen donderdag onze keuken uitgebreid.En gister en vandaag nog even de rotzooi ervan opgeruimd.

Gezillig en handig die kerstdagen zo haha.

Koentje

Zo allemaal, Vanavond ging ik over een drempel heen en toen brak een motersteun af.
Morgen maar ff vragen bij de dealer hoeveel het ongveer gaat kosten.
Ik ga/kan niet met de auto omdat de moter 5cm naar links en 4cm naar achter is gegaan.
Als het een duur grapje word, doe ik de auto weg ;(

Ik vond nie da dit in mijn projeckte pagina kon, dus heb het hier maar ff neergezet.

paikey

als je de auto naar de dealer gaat brengen gaat dit zeker een duur grapje worde.....
Das mooi kl*te voor je koen!

Dennis Postma

Dat is mooi balen zeg. Succes er mee.  :x

Nick Mattheus

Zo, ik lees hier juist dat jullie ook veel pret hebben gehad met de sneeuw... :D
Ik, hier in België, heb namelijk men voorbumper moeten demonteren om 5 meter te moeten rijden. Moest men Megane nog binnen zetten maar dit lukte dus blijkbaar niet. Lag iets van een 10cm sneeuw, maar die hoopte zich zo snel op dat ik gewoon kwam vast te zitten. 8)7

Nu heb ik eens een ander vraagje, is het eigelijk interessant op voor jullie Nederlanders een auto in te voeren vanuit België?
Men maatje heeft nog een Megane Coupe fase 1, een 2.0 16V, te koop staan met een gebarsten blok.
Verder heeft deze wagen echt niet veel (een kleine scheur in de zetel ofzo).

De reden dat hij deze verkoopt is, omdat hier in België geen motor vind voor hier in te hangen en hij niet heel ver de motor wil gaan halen.

Ik hoor het wel... ;)
Of moest er al iemand interesse hebben?? Pm me maar! !-! :D
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev