Advertenties


Klets maar raak deel 111

Gestart door Stefan, 5 december 2009, 16:55:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tim

Staat een streepje tussen, als 't iets van z'n naam zou zijn verwacht ik er geen streepje tussen
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ErikVr

Iemand enig idee hoe breed deze kentekenplaat is en waar ik ze eventueel zo klein kan laten maken?
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Robin

#18
Dan moet je volgens mij een Amerikaanse kentekenplaat hebben, die zijn korter, maar niet legaal, het is volgens mij verplicht om zo'n blauw balkje met NL erop aan de zijkant te hebben.

Over mijn naam; ik heette hier op het forum eerst "Walking Disaster" die naam ben ik nu langzaam aan het uit fuseren :P Maar nu iedereen met ondertussen wel kent haal ik maar helemaal weg !-! ;)

En omdat "Robin" al bezet is door iemand die sinds mei 2008 niet meer actief is geweest op het forum, denk dat ik anders die naam even een "kleine" aanpassing geef en mezelf dan Robin noem  o-) o-)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

ErikVr

De uitsparing in de bumper is maar zo breed als op de foto hierboven alleen zit er bij mij een plastic frame overheen met een lelijke dikke NL plaat.
De maat zit ergens tussen amerikaans en NL in. Zo'n NL plaat neemt de halve bumper in beslag en is spuuglelijk :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Benjamin Renon

#20
Naar mijn weten, moet je om een amerikaanse plaat te voeren een aantekening op je kentekenbewijs hebben. Deze hebben ook geen blauw NL balkje.
Binnen NL heb je dacht ik maar 3 maten om te mogen voeren. Zo'n amerikaanse, de normale en de "vierkante" (caravan) plaat.
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/de_kentekenplaat/soorten_kentekenplaten/welke_kentekenplaten_zijn_er.htm
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ErikVr

#21
Deze bedoel ik:


Of het volgens oom agent nou mag of niet vind ik niet zo interessant.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Het ziet er inderdaad wel gelijk een stuk beter uit.  !-!

Robin

Gisteravond van Sinterklaar een mooi cado gehad :P Setje nieuwe velgen :P

Is eigenlijk combinatie cadeau voor mijn verjaardag/sinterklaas/slagen, dus maandag maar even bestellen !-!

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Tim

Kijk dat zijn leuke kado's om te krijgen :)

(zie dat WD nu helemaal is verdwenen ;) )
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dirk Kuipers

CiteerOf het volgens oom agent nou mag of niet vind ik niet zo interessant.
Haha.. Totdat ze je kentekenbewijs innemen en je opnieuw mag keuren... :P
De boete is trouwens ook niet mis hoor, voor het hebben van een niet officieel kenteken.. 2 jaar terug zat die al op 90, dus reken er maar op dat hij nu boven de 100 eurotjes zit. :)

Dennis Postma

@Robin. Dat zijn nette wielen, goede keuze.  !-!

ErikVr

Citaat van: Dirk Kuipers op  6 december 2009, 12:24:07
Haha.. Totdat ze je kentekenbewijs innemen en je opnieuw mag keuren... :P
De boete is trouwens ook niet mis hoor, voor het hebben van een niet officieel kenteken.. 2 jaar terug zat die al op 90, dus reken er maar op dat hij nu boven de 100 eurotjes zit. :)
Gewoon origineel achterin leggen bij het reservewiel. Als ze echt moeilijk doen schroef ik die er aan de kant van de weg wel weer op.
Veel GT's die in ik nederland zie rijden hebben zo'n plaat op de voorkant. De bumper is er ook voor gemaakt.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Robin

Citaat van: Tim op  6 december 2009, 12:23:52
Kijk dat zijn leuke kado's om te krijgen :)

(zie dat WD nu helemaal is verdwenen ;) )
Ja ik heb alleen een punt achter me naam moeten zetten omdat iemand anders de gebruikersnaam Robin al heeft >:( :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Met . snappen we ook wie je bent Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev