Advertenties


Klets maar raak deel 111

Gestart door Stefan, 5 december 2009, 16:55:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Hier in Leeuwarden ligt een beste laag sneeuw... :) 't bleef ook maar doorgaan vanmiddag..

Robin

Bij ons begon het pas rond 17.00 weer, maar wel goed hard, nergens echt gas kunnen geven, Leon heeft de 4e versnelling niet gezien vandaag :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Tim

Gisteren was het 15-20 minuten rijden wat normaal is :) Er ligt hier nu iets meer sneeuw (3cm) maar dat is van gisteravond uurtje of 9. Geen idee hoe de wegen er aan toe zijn....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Robin

Zo, vandaag mijn dumpvalve opgehaald :) Het is een Forge Split-R geworden, deze recirculeert 70% van de turbodruk en blaast 30% de atmosfeer in, dit moet omdat mijn lmm meet hoeveel druk er gerecirculeerd wordt, gebeurd dit niet (dus alles afblazen) dan gaat mijn motor in noodloop >:(

Voordeel van deze DV is wel dat als de auto op maat gechipt is (225-230PK) dan wordt de lmm weggeschreven, dan kan ik wel 100% afblazen, kan ik de recirculeer-uitgang afdoppen en werkt hij als volwaardigde Blow Off :) :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

lúk

ik zou nog even fotos posten van de 2e cupra ;) duz bij deze








hier de rest http://www.mijnalbum.nl/Album=XNZMBZTA  !-!

heb nog met de eigenaar staan praten ;) de cupra word getuned na 340 pk en nog verlaagd en nog wat dingetjes :P

en ik heb vandaag de schuur afgemaakt en passen nu mooi 2 autos in  _o_

Dennis Postma

Alleen die stoelen zijn al uber vet zeg.  :9~

Die man heeft groot gelijk dat ie ´m nog laat zakken, hij staat nu nog wel hoog op de pootjes.  o-)

Benjamin Renon

Pfff wat heb jij het toch moeilijk op het werk Lúk... Leuk speelgoed allemaal zeg! :9~ !-!

Afgelopen nacht heeft iemand besloten om me rechterspiegel eraf te kegelen bij de Mégane. Nee, hier lag nog geen sneeuw >:(Hier kwam ik achter toen ik nieuwe leidingen (De oude waren bevroren en na ontdooien lek, omdat deze via een een niet geisoleerde schuur lopen achter het (vooroorlogse) huis. Wel handig als je je wilt douchen :neen:) moest gaan halen. Gelukkig heb ik de orginele nog liggen dus die er maar snel opgezet. Nu heb ik dus links M3-look en rechts OEM. Zoals bijna gebruikelijk (uitzonderingen daargelaten) géén briefje met sorry ofwat dan ook.
Op het eerste gezicht leek alleen de adapterplaat kapot, maar na inspectie ook de onderkant helemaal ingescheurd en je kunt de stukken er zo afhalen.
Als het eindelijk stopt met sneeuwen vervang ik ook de linkerkant naar orgineel en misschien dan nog opzoek naar andere spiegels.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Nou, lekker weer dan. Suc6 ermee Benjamin.  :x

Stefan

Lekker dan weer... :neen: >:(

Succes maar weer ermee.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ben je mooi klaar mee :neen:

Suc6!!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rick Santbergen

Gisteravond trof ik mijn auto zo aan toen ik klaar was met werken.
Heeft mij nog veel pijn en moeite gekost om uit het parkeervak te komen en op de weg.
Nog meer mensen met leuke/mooie foto's?


Joey Voormolen

Nou wrecked ik heb net meauto op haald bij me vriendin der huis ik ben dus een 1uur bezig geweest om van daar naar hier te komen normaal is dat 10min. Heb 40 min gedaan om uit haar straat te komen. Maar ben nu thuis hoor en de bumpers hangen er nog onder haha ;)
Lowered M3C GT

Robin

Me auto was wel ingesneeuwd, maar verder geen foto's gemaakt :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dirk Kuipers

Mijnes staat veilig binnen.. ;)
Dat staat i trouwens al 2 jaar.... :) haha

Joey Voormolen

hahah

Zag dat luk 2 plaatsje in zijn garage had misschien mag die van mijn er wel bij staan hahah :D
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev