Advertenties


kachel pruttelt water

Gestart door cabriolet, 28 november 2009, 16:59:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

matthew

Die dop met klepje is voor de afwatering,alleen gaat die klep juist vast zitten naarmate de jaren en zou ik dit klepje weghalen waardoor de afwatering beter wordt.

Als je mat al nat is ,dan til toch maar even je ondervloer op en voel maar eens goed aan de schuimlaag daaronder,die zal wel nat zijn.

cabriolet

#16
jah je heb gelijk die schuimmat was zeiknat heb nu te drogen gelegt kwam gewoon hele plas water uit

maar de afvoer voor het water is toch dat kleine gaatje waar dat pijpje van dat plastic bakje waar je accu op staat en van de rubbere dop bedoel ik die in de zijkant zit


matthew

#17
Ja daar komt het op uit,haal je binnen kuipen er maar uit (links en rechts),en dan kun je bij beide de klepjes/het rubber helemaal verwijderen en dan heb je een goede water afvoer.

En dat schuimrubber kruig je echt niet zo droog,want zelfs na 2x stoken in een spuitcabine is het nog handvochtig,als je er maar geen water meer uit perst.Dus even langs een spuiterij in de buurt gaan en vragen of ze het mee willen stoken tijdens het stoken van een auto en mijn advies laat je eigen auto ook stoke met de tapijt eruit.En dan daarna eventueel nog een krant onder het schuim leggen als je alles weer in de auto legd.

cabriolet

ik begrijp alleen dit deel niet


Ja daar komt het op het,haal je binnen kuipen er maar uit (links en rechts),en dan kun je bij beide de klepjes/het rubber helemaal verwijderen en dan heb je een goede water afvoer.

RobScénic

Hij bedoeld de plastic wielkuipen. Dan kun je achter de spatschermen komen.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

matthew

Dankje Rob dat bedoel ik inderdaad.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev