Advertenties


D1 brandstofdruk regelaar

Gestart door Rogier, 19 november 2009, 18:04:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

#15
Als ik dat nu zou doen,zou ik me eigen kapot schamen,2 weken geleden heb ik een kleine aanpassing gemaakt
een buis schuurde tegen het koelvloeistofvat,dus ik heb er een 45grd bocht in gemaakt,waardoor de bocht achter de
koplamp aangepast moest worden,dus dat gebeuren hangt nog met tyraps aan elkaar  l-
volgende week wordt het netjes gemaakt door een beugel,morgen maak ik een foto...

dan ben ik alvast de ty-rap opmerkingen voor  :P

hier is een foto zoals het in 1e instantie uitzag,die lange blauwe buis is nu aangepast.

http://www.imgme.nl/photo/757d72b209f582eb90fecf4ab6098a8f/
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

de foto´s,nogmaals ik weet dat het er nu niet uit ziet,maar er wordt aan gewerkt  !-!



Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Robin

Het idee is goed, zo pakt je filter koude rijwind !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Christian de Vriend

voorheen zat die buis niet om het filter,en dat kon je merken ook,nu blijft het filter schooner
en een leuke bijkomstigheid is dat die buis rond het filter als een klank kast functioneerd
nu hoor je het filter goed zn werk doen  :P

voor mij perfect,als luchtfilter en uitlaat op zelfde niveau zitten kwa geluid.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

je hebt inderdaad aardig wat ty-raps gebruikt :P maar daar had je me voor gewaarschuwd ;)
en hoe jij het hebt gedaan had ik ook in gedachte :)
trouwens nog meer kleine tips wat toch iets extra's geeft ?
ik ga ook is opzoek na een dyno meeting hier in de buurt ben toch wel nieuwschierig

Christian de Vriend

ik heb met minder tyraps rond gereden,maar van het geklapper werd ik niet bepaald vrolijk.

ligt er maar net aan wat je er voor over hebt,naast dat luchtfilter heb ik magnecore bougiekabels en denzo iridium bougies
4-2-1 spruitstuk en kat vervanger (met kleine demper) beude van supersprint,middendemper vervanger
en ragazzon eindemper,resultaat is 90pk en 140Nm aan de wielen,van de maand de regelaar er op,en daarna chippen
wat dat op gaat leveren weet ik niet,dat zie ik wel.

destijds was ik voor de kabels en bougies 150 euro kwijt (improve tuning)
spruitstuk is prijzig,ongeveer 350 euro (k-tec,sk-tuning en reichhard-motorsport)
kat vervanger weet ik niet of die nog leverbaar is,anders 150 euro voor een rechte pijp
de middendemper heb ik laten verwijderen,daar was ik een paar 10tjes voor het laswerk kwijt
de eindemper zit op 350 euro.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev