Advertenties

versnellingsbak olie

Gestart door BlueStar, 11 november 2009, 16:07:45

Vorige topic - Volgende topic

Dirk Kuipers

Motorkap open, dan zie je de bak aan de rechterkant.
Daar zit een wit draaidopje. Even goed kijken en dan moet je hem denk ik wel kunnen vinden. Het is dus niet onder de auto, maar gewoon vanuit de motorkap te zien.

BlueStar

thnx dirk!

btw.. verslaafd aan je project man!

subzero

maXcomX

Ik heb niet begrepen welk type Megane je hebt, maar als de schakelas lekt (en dat is af fabriek ingebouwd  !-!) dan loopt het lekbakje (als die er nog onder zit) al aardig over. Deze 2 O-ringen vervangen kun je zelf. Ik heb daar geloof ik nog een FAQ, kijk daar maar eens, voor geschreven, hoe je dat doet. Vraag anders aan Jeroen anders stuur ik hem wel naar je.
Dat scheelt weer 335 Euro. Zo'n revisie-setje kost ongeveer 65 euro.. nog veel, maarja... (Keerringset van Renault/TND (www.tnd-france.com)) Die kun je gewoon bij Renault bestellen. Het vervangen kost je ongeveer een uurtje, koud onder de auto zonder speciale gereedschappen. Overigens zit er een prima handleiding bij, hoe je het moet doen.

Groeten Tony.

BlueStar

Hij staat eerlijk gezegt op dit moment bij de garage, kosten zullen niet boven de 250 euro zijn zei de monteur. incl. Carterpakking vervangen.

Maar uiteraard bedankt voor je reactie!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev