Advertenties


Klets maar raak deel 110

Gestart door Stefan, 8 november 2009, 19:05:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Zou dat de reden zijn dat je elke RMC wedstrijd zo´n beetje wint? Doe mij het nummer van jou tandarts even.  ;)

ErikVr

Ik zie het niet zitten die kilometer heffing. Waarom? Nou heel simpel:

Nu wordt ons voorgehouden dat de wegenbelasting en bpm komt te vervallen. In werkelijkheid zal de regeling de komende jaren flink aangepast worden waardoor we straks toch nog bpm betalen, en zal er een basistarief gerekend gaan worden ter vervanging van de wegenbelasting.
Wedden dat ik over 2 jaar gelijk ga hebben!

Daar komt nog eens bij dat ze 'zware' auto's natuurlijk flink gaan laten belasten. Over een paar jaar zullen ze je dwingen om in belachelijke eco-boxes te gaan rijden. Hoezo vrije keuze?
Leuk man, de Nederlandse wegen vol Japanse hybrides, VW bluemotion rotzooi en plastic hyundai i10's :)

Hoe willen ze de kilometers eigenlijk gaan registreren? Camera's? Tracking devices?
Als ze voor camera's kiezen zal de helft al binnen een week vernield zijn. (al moet ik daar persoonlijk voor zorgen! :D  o-))
Een tracking device komt er bij mij niet in! Volgens mij is dat zelfs in stijd met de europese privacy regelgeving want in Engeland zijn ze hierdoor als eens op een dood spoor terecht gekomen.

Hoe gaan ze mijn kilometers uitlezen? UMTS module in mijn auto? Moet ik elke maand mijn kilometers doorgeven? Wat nou als ik dat een keer vergeet?
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Rogier

als het via een umts module gaat moet er een simkaart in toch wat als de provider eruit ligt zo als vorige week bij vodafone :P

ErikVr

#153
Geen probleem. Dan stuurt hij de gereden KMs toch gewoon door zodra er weer netwerk is.

Nog een puntje:
Als ze de spits te duur gaan maken om in te rijden, zullen ze werkgevers toch echt moeten gaan verplichten om thuiswerken en flexibele tijden in te voeren.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

lúk

denk dat je dat als werknemen niet erg moet  vinden ;)
uurtje langer slapen smorgens o-)

Dirk Kuipers

Maar dan ook een uurtje langer doorwerken natuurlijk.. ;) En dat is dan weer minder..

lúk

#156
dan meschien uurtje eerder beginnen :P
mij maakt het niet uit. ik heb geen last van file 8)7
en als het druk is in de stad. rij ik ze allemaal voorbij op de brommer en sta overal vooraan bij het stoplicht >:D

ErikVr

Heerlijk zo'n brommertje, in de zomer dan :D
Tot het gaat vriezen en je na een half uurtje rijden tot op het bot bevroren aankomt op je werk/school  -- (ja en ik spreek uit ervaring!  :P)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

JanJ

Brommertje?..............................Waarom geen scootertje................ o-)

Paultje

Ja. Ik zit ook al heel lang te twijfelen om er een scootertje bij te kopen. Heb nu weer een vaste werkplek. Aan de andere kant van rotterdam. Dus elke keer de a20 af.
snappie

Tim

Citaat van: ErikVr op 28 november 2009, 12:26:25
Heerlijk zo'n brommertje, in de zomer dan :D
Tot het gaat vriezen en je na een half uurtje rijden tot op het bot bevroren aankomt op je werk/school  -- (ja en ik spreek uit ervaring!  :P)

Een brommobiel..... ;) :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

ErikVr

Tss die hadden we 'vroegah' nog niet.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

lúk

#162
Citaat van: JanJ op 28 november 2009, 15:20:08
Brommertje?..............................Waarom geen scootertje................ o-)

scooters zijn voor vario mietjes >:D die niet kunnen schakelen :P

Citaat van: ErikVr op 28 november 2009, 12:26:25
Heerlijk zo'n brommertje, in de zomer dan :D
Tot het gaat vriezen en je na een half uurtje rijden tot op het bot bevroren aankomt op je werk/school  -- (ja en ik spreek uit ervaring!  :P)

op de kouw kan je prima kleden ;)




Citaat van: Tim op 28 november 2009, 16:33:08
Citaat van: ErikVr op 28 november 2009, 12:26:25
Heerlijk zo'n brommertje, in de zomer dan :D
Tot het gaat vriezen en je na een half uurtje rijden tot op het bot bevroren aankomt op je werk/school  -- (ja en ik spreek uit ervaring!  :P)

Een brommobiel..... ;) :D

nee dirk  8)7 want dan sta je nog in de rij met autos stil :D

Dennis Postma


JanJ

Citaat van: Paultje op 28 november 2009, 15:55:10
Ja. Ik zit ook al heel lang te twijfelen om er een scootertje bij te kopen. Heb nu weer een vaste werkplek. Aan de andere kant van rotterdam. Dus elke keer de a20 af.

Ik bedoelde het eigenlijk niet zo serieus...........maar ietwat sarcastisch :-(

Ik heb hier op het forum n.l. gemerkt dat je zo een naam hebt als scooter-rijder, vandaar :-)

Fijn weekend allemaal!

Gr, Jan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev