Advertenties


Klets maar raak deel 110

Gestart door Stefan, 8 november 2009, 19:05:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

hier is het al bijna de hele dag droog maar een heel klein buitje gehad :)

ik heb koopavond vandaag en geniet van het vrouwlijk schoon wat al de hele dag langs me winkel loopt en wat er bij mij in de winkel komt :D

Dennis Postma

@Wrecked, ik denk dat Michel meer doelt op discussies mbt wat hier vanmiddag gebeurde op het forum. Andere zaken zijn natuurlijk altijd bespreekbaar mits we gewoon normaal met elkaar om gaan hier.  !-!

Robin

Rogier, westervoort was nog op de radio :P Als enige plaats met wat zon :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

#109
Citaat van: Dennis Postma op 26 november 2009, 20:37:32
@Wrecked, ik denk dat Michel meer doelt op discussies mbt wat hier vanmiddag gebeurde op het forum. Andere zaken zijn natuurlijk altijd bespreekbaar mits we gewoon normaal met elkaar om gaan hier.  !-!

Oke dus discussies over het besluit en meningen daarover, worden niet naar geluisterd?
Daar doelde ik namelijk zelf op. Het moet toch ook mogelijk zijn dat leden aangeven dat ze een besluit overdreven vinden?

Robin

Klopt, dit omdat een paar gebruikers blijkbaar over de lijn zijn gegaan (ik heb het zelf niet gezien).

Verder mag je een reactie altijd in de mail neergooien.
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Michel Veltman

Wrecked, zie een pm die onderweg is ;)
Nogmaals discussies zijn altijd toegestaan mits de reactie/mening:

- inhoudelijk is en niet niet op de man gericht wordt

In dit geval werden deze 2 naar mijn idee ver fatsoensnormen overschreden waarbij in geval van Jochem hij al onder een eerder opgelegde straf stond (laat ik maar buiten beschouwing wat ik heb mogen lezen/horen na deze actie)

Kortom géén discussie meer over mijn actie van vanmiddag én de uit de hand gelopen discussie van de afgelopen 2 dagen.
Wél is een goede en inhoudelijke discussie altijd toegestaan, graag zelf !-!

Om maar eens een goede discussie op gang te starten....

wat vinden jullie van het aanstaande rekeningrijden?
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

@ Wrecked

Uiteraard kunnen de leden meningen geven, juist wel zou ik zeggen.
Maar daar gaat en ging het in dit geval ook niet over.
De opmerking omtrent het niet meer gevolg geven aan verdere meningen komt voor uit het verleden en hetgeen gebeurt en gezegt is.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Citaat van: Michel Veltman op 26 november 2009, 20:46:24

wat vinden jullie van het aanstaande rekeningrijden?


Het idee is goed, de uitvoering verschrikkelijk. Het idee van een GPS kastje in mijn auto vind ik doodeng
Niet alleen het idee dat ze ieder moment kunnen aflezen waar ik rij.
Maar vooral het idee, wat ik ooit nog wel zie gebeuren. Dat ze ooit via die GPS kastjes onze snelheid gaan controleren!

ps. Ik zie de pm wel komen Michel.

Dennis Postma

Opzich een goed plan, gewoon betalen voor wat je rijd. Alleen maak ik me behoorlijk zorgen over de privacy. Een crimineel met een enkelband mogen ze niet alle gegevens van achterhalen via de band maar straks is dus van iedereen te achterhalen wie waar uithangt en hoe laat en hoelang.  8)7

Stefan

Zowel bij de punten van Wrecked als Dennis kan ik me helemaal vinden Y
Bovendien wordt het (toch heust wel) geheid weer duurder allemaal
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ook zouden er fikse boetes op komen te staan als je met een uitgeschakeld kastje rijd. Wat nou als je met je defecte kastje naar de garage/reparateur onderweg bent?  :?

Stefan

ja, da's idd een goeie...

Dan moet je m waarschijnlijk ff op een andere stand zetten ofzo....??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Citaat van: Dennis Postma op 26 november 2009, 21:00:10
Ook zouden er fikse boetes op komen te staan als je met een uitgeschakeld kastje rijd. Wat nou als je met je defecte kastje naar de garage/reparateur onderweg bent?  :?

Een technologische ontwikkeling aangeboden door de overheid gaat toch nooit defect of fout?  8)7

*kuch* ov chipkaart *kuch*

Dirk Kuipers

Betalen voor de kilometers die je rijd vind ik in principe geen raar idee...
Alleen voor de rest kleven er wel veel minpuntjes aan ja...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev