Advertenties


Klets maar raak deel 110

Gestart door Stefan, 8 november 2009, 19:05:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Michel Veltman

Goed ik ben lang genoeg afzijdig geweest en heb discussies op zn beloop gelaten maar de grens is bereikt.
...dergelijke reactiesdie ik hier heb gelezen en op de man spelen heb ik lang genoeg getolereerd en is bij deze afgelopen en dit geldt voor iedereen Y

Bij deze kunnen de heren Gerard Paas en Jochem rekenen op een ban voor nog onbepaalde tijdstip, waarbij er overlegd zal worden of Jochem definitief zijn toegang heeft verspeeld. ter herinnering, Jochem heeft dit jaar al een 3maanden ban gehad die gereduceerd was tot 2maanden...

Als het je hier niet bevalt, prima maar ga dan ergens anders je afgunst botvieren.
Dit is een forum waar gezelligheid de boventoon hoort te voeren en discussie -mits inhoudelijk- gevoerd altijd mogelijk is.

Discussies over dit besluit hierover zijn tegen dovemans oren gericht en wil ik hier ook niet zien op dit topic of een ander zelf aangemaakt topic.
Kritieken/reacties mogen gemaild worden naar mij maar ook hier zal het niet mijn besluitvorming veranderen in dit geval.

Dit topic is ook schoongeveegd zodat er weer met een vrolijke, frisse blik verder ''klets maar raak'' kan komen !-!

mvg uw webmaster

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

en we mogen weer verder kletsen ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rick Santbergen

#92
 l- Belachelijk  l-   (verwijder dit dan ook maar, blijkbaar mogen meningen niet op een forum)

Het verwijderde plaatje van de heer Paas is ook hier weer uitermate toepasbaar!

Dirk Kuipers

Oké, het weer maar weer dan? :)

Ik had net niet een nat pak! Ik was echt 10 seconden voor de bui thuis! :) hahaa!

Dennis Postma

In Leeuwarden was het inderdaad behoorlijk nat. Gelukkig begon het zonnetje vanaf Grau-Jirnsum weer heerlijk te schijnen.  :)

Koentje

Waar gaat dit allemaal over? :? Mogen we ook al niet discussies hebben op het forum?
Vind dit nergens op slaan... :?

Dirk Kuipers

Háháá..
Toen was ´t donker, dus helaas geen zonnetje gezien vandaag.. :)


VoorMichel

geen discussie gewoon de uitleg


gerard heeft michel per afbeelding uitgelegt dat hij hem een sukkel vindt.
jochem liet merken dat ook te vinden
dennis ging aansluitend jochem vertellen dat hij moest oprotten
jochem heeft toen gezegt dat hij dennis uitkotst op basis van zijn opmerking


toen heeft veltman alles verwijdert en niemand kan het dus nooit nog lezen en hij heeft jochem en gerard gebanned en nu kan niemand erover oordelen of dit een terechte actie is

Dirk Kuipers

#98
Laten we gewoon lekker kletsen hier in plaats van elkaar af te zeiken!
Michel doet ook alleen maar zijn best het hier weer gezellig te krijgen...
Ik ben het ook niet altijd eens met het beleid en ben ook nie tmet iedereen goede vrienden.. Dat wil nog niet zeggen dat ik overal maar negatief moet lopen doen..

Ik nog maar even van het weer genieten! :D

Stefan

Ik vind het wel een beetje te koud eigenlijk hoor Dirk..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jan van Heteren

Ik vind het weer op het moment ook niet wat hoor jongens....veels teveel wind
Meganomaniac

Dennis Postma

Je zou het bijna stormachtig noemen. Hopelijk gaat de wind de komende tijd weer liggen en houden we een rustig briesje over.  ;)

Robin

Hier heeft het de hele dag geregend, bah >:(
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Hier was het vanmorgen droog en rond de middag begon het te plenzen.

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rick Santbergen

Citaat van: Michel Veltman op 26 november 2009, 17:16:19
Discussies over dit besluit hierover zijn tegen dovemans oren gericht en wil ik hier ook niet zien op dit topic of een ander zelf aangemaakt topic.
Kritieken/reacties mogen gemaild worden naar mij maar ook hier zal het niet mijn besluitvorming veranderen in dit geval.


Dan wil ik toch nog één kritische vraag stellen.

Blijft de macht van de betalende leden beperkt tot het één keer stemmen tijdens de Algemene ledenvergadering (op de hoop dat je die dag niet verhinderd ben)?
Of hebben wij wel degelijk meer inspraak, en mogen wij onze mening geven?
Want er is nu al aangegeven dat er toch niet naar die mening geluisterd gaat worden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev