Advertenties


Klets maar raak deel 110

Gestart door Stefan, 8 november 2009, 19:05:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

Ik heb nog nooit last gehad van storingen bij vodafone. Komt misschien ook omdat ze (nog) in Maastricht zitten. ;) :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

het kan ook zijn dat de toetsellen op dual mode staan dus op het umts/gsm netwerk ;) aangezien het umts netwerk nog niet overal dekking heeft in nederlandnheb je vna die uitvallers omdat het netwerk over swicht na het gsm netwerk dit kan je uit zetten in de instellingen zodra je het toestel op het normale gsm netwerk heb staan 2 voordelen de 1ste je netwerk blijft stabiel en de 2de je battery blijft iets langer vol :P heeft je maten ook nog internet op de abo en je wilt gaan internetten moet je hem weer ff op het dual mode zetten ;)

groetjes

Laurens Klein

ik heb nu ook kpn. Maar zodra me abbo afgelopen is, ga ik weer terug naar Vodafone. Bij KPN heb ik heel vaak geen bereik. Ontzettend irritant. Vodafone heb ik hiervoor gehad voor een aantal jaren en heb daar nooit problemen mee gehad.

Rogier

waar je met kpn geen ontvangst heb is vodafone sterk en andersom uiteraard ook zo ;) geen enkele provider bied 100% dekking zo heb je hier in arnhem met t-mobile goed ontvangst maar ga je een dorp ernaast waar ik dus woon is het weer waardeloos zo heeft elke provider wel iets :P

Dennis Postma

Mijn dag kan niet meer stuk mensen. Ik heb zojuist bericht gehad dat ik geslaagd ben voor het theorie examen voor volledig bevoegd treinmachinist. Het moeilijkste gedeelte van de opleiding heb ik nu achter de rug. Binnenkort nog een "proefrit" maken, wat eigenlijk niet anders is dan een praktijk examen waarbij men gewoon met je mee rijd en kijkt hoe je omgaat met bijvoorbeeld blaadjes op de rails  8)7 en niet als een gek rode seinen voorbij raast. Maar daar heb ik alle vertrouwen in.  !-!

Benjamin Renon

Van harte! Das wel lekker nieuws.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

Feli Dennis! Dus als ik maandags naar Amsterdam reis dan ben jij de machinist? :)

Rogier

gefeliciteerd dennis ;) wat wil je gaan rijden dan goederen of passagiers ?
goederen is voor ons makkelijk auto de wagon in laden en jij brengt ons er na toe :P haha

succes met je praktijk examen

Michel Veltman

gefeliciteerd, laat het gebak maar aanrukken Y
Volgend jaar een megane trein ''tourtocht'' ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Nils


Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

JanJ

Gefeliciteerd Dennis (ondanks dat je waarschijnlijk voor de concurrent werkt  :P )........................zelf ben ik nooit verder gekomen dan mijn tramrijbewijs  Y .

Enneh inderdaad kijk uit voor de blaadjes.

Gr, JanJ.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev