Advertenties


Klets maar raak deel 110

Gestart door Stefan, 8 november 2009, 19:05:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ErikVr

*phew*
Gelukkig niets aan de hand.
Kennelijk heeft de garage hem niet goed gevuld na het vervangen van de thermostaat en zat er nog lucht in het systeem.
Koelvloeistof is nu bijgevuld en hij blijft vol :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Kon ook haast niet anders zoals ik het allemaal las.


Rogier

voor de mensen met een vodafone netwerk en het nog niet gehoord hebben maar wel gemerkt vodafone heeft een landelijke storing driekwart van nederland zit met deze storing ;) wanneer dit opgelost wordt is onbekent
ik krijg al de hele dag mensen in de winkel die er naar vragen :P ik werk namelijk in een telefoon winkel :P

groetjes rogier

Rogier

ik zag dat jochem me al voor was :P dit is wat wij in de winkel te horen krijgen vanuit vodafone (eigenlijk het zelfde wat jochem melde alleen met de oorzaak erbij)

Zoals wellicht reeds bekend, sinds 13h00 hebben we een landelijke storing met bellen en gebeld worden.

De oorzaak is bekend. 1 van de 4 "signalling gateways" is niet beschikbaar. In theorie zou hierdoor 1 op de 4 gesprekken niet lukken.

Tevens zullen SMS berichten met vertraging aankomen.



Oplostijd is vooralsnog onbekend.

succes voor de mensen met vodafone

Robin

Op internet wordt ook al aangegeven dat er theoretisch 1 op de 4 nederlanders geen bereik/service hebben :)

Blij dat ik KPN heb !-!

Trouwens, niet eens tijd voor een nieuwe avatar Jochem?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ik heb ook KPN hahaha ideaal :P een goed en betrouwbaar netwerk vodafone heeft regelmatig storingen :P

ik heb niet eens een avatar robin :D en die van jochem vindt ik wel mooi ;)

Rogier

wat voor telefoons hebben je maten jochem ? want als het netwerk uitvalt kan het ook maar goed aan het toestel liggen ;) de N series van Nokia moet je egt regelmatig blijven updaten ;) want ik heb nooit last van een uitvallend netwerk

Rogier

Mensen ik krijg net bericht dat vodafone het weer doet check het ff :P

Joey Voormolen

die van mijn heeft het heel de dag gedaan  :x ik heb een goede vodafone haha
Lowered M3C GT

Paul

Ik heb ook geen problemen met Vodafone gehad vandaag !-!
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Robin

Ik heb Hi trouwens, maar nee, nooit last van wegvallende gesprekken :P Niet op m'n N82 en niet op mijn (brakke klote) HP Voice Messenger
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Tim

Vanmiddag geen bereik gehad (vodafone) verder kan ik me niet herinneren ooit problemen te hebben ondeervonden met vodafone (in 3jr tijd). Was wel lekker rustig :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

ErikVr

Vodafone kampt juist vaak met landelijke problemen maar deze was wel heel erg.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev