Advertenties


Klets maar raak deel 110

Gestart door Stefan, 8 november 2009, 19:05:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ErikVr

Hmmz is dat iets waarmee ik erg mee op moet passen of kan ik er nog gerust een paar honderd km mee rijden tot volgende week?
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Michel Veltman

ben geen monteur maar zou zelf kiezen  voor ''better be safe then sorry'' ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ErikVr

Die gaan de bak volgende week openmaken om te kijken (tijdens een geplande beurt).
Hoop dat het een kleinigheidje is maar ik denk dat het wel weer een dikke rekening zal gaan worden. Leuk he auto's ;)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Mele

Heb een paar front row tickets voor Top Gear live gekocht! Wie gaan er nog meer?

Dennis Postma

Nee, heb er wel naar gekeken maar als ik de prijzen zo zag.....  :neen:

ErikVr

Zow daar zijn we weer met het volgende probleem;
Sinds 2 weken geleden de thermostaat van mijn Alfa vervangen is lijkt het wel alsof de koelvloeistof leeg loopt.
Na het vervangen stond hij rond de max. Nu, 500km verder, is het reservoir zo goed als leeg. De garage kapte het telefoongesprek meteen af en zei dat het niet aan hun lag...  8)7  :neen:  l-  :?

Het kan toch niet anders zijn dan dat het aan de garage ligt? De auto lekte hiervoor geen druppel.
Dit bevestigd mijn haat tegenover autobedrijven maar weer eens. Er is maar 1 autobedrijf dat mij altijd goed heeft geholpen en dat geen fouten maakt. Dat bedrijf is MCC sport....daar ga ik vanaf nu dus ook weer naartoe voor m'n Alfa :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Het zit je wel lekker mee Erik.  :x

ErikVr

Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

#23
Ja dat is zo. Ik heb in het verleden ook wel eens naar een alfa 147 gekeken. Dat werd mij door diverse mensen afgeraden. Er werd me zelfs gezegd dat als je een Alfa wil rijden je eigenlijk geld voor 2 alfa´s moet hebben.  :D 8)7

Maar, het zijn toch schitterende auto´s om te zien.  :9~

ErikVr

Ik heb geen dieselt :P
De thermostaat is wel vervangen om dat probleem te verhelpen. Hij werd niet warm.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

ErikVr

Toch baal ik ervan dat hij koelvloeistof verliest :(
Nog geluk gehad dat ik gisteren toevallig onder de kap keek want dat doe ik eigenlijk nooit.

Dat komt omdat het bij m'n megane nooit nodig was. Verbruikte geen druppel olie en nooit echt problemen mee gehad.
Het ergste wat ik ook met m'n megane heb gehad is een gescheurd slagentje bij een sensor terwijl ik er meer dan 100K mee heb gereden:D
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

ErikVr

Nee ik zie niks onder de auto liggen maar hij heeft de afgelopen week buiten op de oprit gestaan ipv in de garage, dus met alle regen valt het ook niet op.
Misschien dat het een klein lek is dat alleen onder druk lekt? Dus als hij rondrijdt en de pomp werkt.

Maar inderdaad, morgen even snel bijvullen en bij MCC laten kijken wat het probleem is :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

ErikVr

Ach morgen weer flink gas geven en ik ben alle ellende zo vergeten ;)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dirk Kuipers

Hoe is de lucht die uit je uitlaat komt?
Als die erg wit is, zou daar nog wel eens koelwater in kunnen zitten..


ErikVr

Altijd al vrij wit geweest als ie koud is, maar dat hebben alle GT's.
Dealer heeft het me ooit uitgelegd maar weet niet meer waarom dat nou was :)

http://www.youtube.com/watch?v=hJzqUsF67Y0
http://www.youtube.com/watch?v=gV1KKJvW8CA
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev