Advertenties


Klets maar raak deel 110

Gestart door Stefan, 8 november 2009, 19:05:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Nils


Jan van Heteren

Meganomaniac

lúk

ik zit ook niet te wachten op zoon kastje in de auto. :neen:
jonges straks gewoon met de brommer en scooter na het werk. :P
kastje defect moet je binnen 8 uur melden. binnen 2 weken laten maken :0
boetes kunen oplopen tot 18000 euro of 4 jaar cel straf. :x
kan je beter iemand lek steken. :x dan loop je na 2 jaar wel weer vrij rond met goed gedrag --

Stefan

 :D

haha, ja..
Hoewel iemand leksteken ook niet aan te bevelen is, is het bijna wel zo idd.. 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

matthew dan heb je 4 plekjes erbij gekregen om dat kasje in te laten bouwen :D
waar komt het apparaatje zitten dan in de auto ik heb van me moeder begrepen bij het raam :( echt een nare plek want ik wil hem niet zien
en als ze maar niet gaan zeuren als ik duitsland in rij en het gaspendaal intrap

groetjes

Rick Santbergen

Citaat van: lúk op 26 november 2009, 22:03:23
kastje defect moet je binnen 8 uur melden. binnen 2 weken laten maken :0
boetes kunen oplopen tot 18000 euro of 4 jaar cel straf. :x
kan je beter iemand lek steken. :x dan loop je na 2 jaar wel weer vrij rond met goed gedrag --

En als ik op vakantie ga naar Spanje. Moet ik dit dan vrolijk melden, of blijft mijn kastje signalen sturen vanuit daar.
Lekker weten ze ook nog eens aan welk naaktstrand ik lig.

Btw lijkt me dat België ook niet blij is met deze maatregel. Bijvoorbeeld traject Breda-Maastricht kan namelijk door België en door Nederland.
Er vanuitgaande dat ik geen geld hoef te betalen voor buitenlandse kilometers? Niet onze weg, niet onze verontreiniging. Zou ik iedere keer door België rijden in dit geval.

Dirk Kuipers

Oei oei.. Ik heb al mn verstandskiezen nog...
Tandarts zit bij mij ook altijd te zeuren dat ze eruit moeten..
Maar hell.. wat zie ik daar tegenop.. :) Voorlopig laat ik ze nog maar even zitten! :)

matthew

haha 4 plekjes ja waar dat ding kan.

Dan hoop ik dat ik niet te veel verstand krijg,anders zitten die plekjes weer zo vol haha

Rogier

hahaha

ik denk niet dat je er veel verstand bij krijgt als je zo'n apparaatje in je gebit zit :P
alleen als ik het zo een beetje begrijp variëren de koste elke maand ?

Dennis Postma

Ben ik dan een uitzonderlijk geval waarbij de tandarts altijd zeer tevreden is en nog nooit over de verstandskiezen begonnen is?  :? Misschien is er voor mij gewoon geen hoop meer dat er nog iets aan verstand bij komt.  8)7

Robin

Mijn tandarts heb ik er ook nog nooit over gehoord :P

Houden zo!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ik heb ze ook alle 4 nog al is mijn tandarts echt een beul

Dirk Kuipers

dan hebben wij zeker dezelfde tandarts?

Rogier

hahaha dan moet ik bijna 2 uur rijden om bij de tandarts komen :P
die van mij is volgens mij ook vee arts zit vlak bij dierentuin burger zoo in arnhem :D

Tim

Ik heb ze ook allemaal nog, die tandarts heeft het er wel eens over gehad dat ze doorkwamen maar ze drukken geen andere kiezen weg oid. dus lekker laten zitten :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev