Advertenties


Klets maar raak deel 110

Gestart door Stefan, 8 november 2009, 19:05:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Inderdaad, die OVchipkaart, ook zoiets.  :D

Maare, hoe komen we aan die kastjes? En wat kost de aanschaf van zo´n kreng?

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

voorlopig wat rekeningrijden wacht ik eerst even op de exacte km/prijs verdeling voor elke auto...best kans dat ik na de megane kleiner/groener ga rijden als dat straks centen per km bespaart ;)

mja ik wacht nog even meer info af voor ik weet of ik er blij of triest van word ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Robin

Rekening rijden klinkt goed, het idee is zeker duidelijk, hoe meer je rijd hoe meer je betaald, logisch!

Maar ik moet er ook niet aan denken dat ik een zgn "tracking device" in de auto krijg, echt niet! :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

En dan zit er volgens mij ook nog verschil tussen zakelijk gebruik en privegebruik volgens mij..
Moet je weer een knpje indrukken om te zeggen "wat je gaat doen / rijden"...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Tjah, zoals ik al zei, het idee is goed, uitwerking is kansloos :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Jan van Heteren

Ik ben ook zeer benieuwd hoe het nu allemaal gaat lopen
Zoals door meerdere mensen gezegd zo'n kastje in de auto vind ik niets..... :neen:
Meganomaniac

Nils

Ook ik vind er nog veel te veel onduidelijkheid over het rekeningrijden. Op dit moment vind ik het niks, maar dit zou in de toekomst bijgesteld kunnen worden. Laat het eerst maar eens meer vorm krijgen, al vraag ik me af of het er binnen afzienbare tijd echt wel van gaat komen

matthew

Ik vind zon kastje ook niks/heb ik gewoon geen plek voor haha. :D


Vanmiddag zijn ook mijn laatste 2 verstandskiezen eruit getrokken ;(,en de verdoving begint nu pas uit  te werken. l-

Stefan

Nou, dat was dan toch het einde van het laatste beetje verstand dat je nog had dan......... --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nils

Sterkte Matthew, ben blij dat ze er bij mij al een tijdje uit zijn. Weet dus uit ervaring dat het best pijnlijk kan zijn...

Jan van Heteren

Het trekken en genezingsproces is inderdaad vrij pijnlijk maar ben blij dat ze er uit zijn... Y
Was altijd wat mee bij mij.. l-
Meganomaniac

Benjamin Renon

Ik heb ook geen zin in een kastje in de wagen. Eerst km-registratie en dan... What's next? Compleet traceer systeem dat weet wat je allemaal doet? Gordel om, te hard rijden, parkeerkaartje dat automatisch afgeschreven wordt. Legio mogelijkheden lijkt me. Ik moet de uiteindelijke haalbaarheid hier nog van zien.

Sterkte Matthew het is geen pretje... Maar nu ben je wel van de kiezen af.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

ik had er geen last van dan,maar er zat er in 1 een gaatje die ze niet wouden repareren dus moest eruit.Dat wou de tandarts zelf doen ok ik afspraak gemaakt.

In april mollestreren ze me eerst vervolgens kon ik alsnog naar de kaakchirurg(3weken later omdat ze vonden dat ik eerst wat moest herstellen van de tandarts),die het wel netjes heeft gedaan.
Toch zag ik er tegenop vandaag,maar het is goed gegaan.
En de vorige keer na de kaakchirurg ging ook perfect.

Ach hebben ze in iedergeval bij de tandarts niks meer te zeuren over de verstandskiezen,want daar werd ik ook wel moe van bij de tandarts de laatste jaren.
En op langer termijn zal het ook wel beter zijn.

Michel Veltman

morgen wordt je wakker en *opeens* zie je het licht...een bak verstand erbij gekregen ;) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev