Advertenties


rugleuning demonteren coupe

Gestart door BlueStar, 5 november 2009, 17:38:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

BlueStar

Goededag,

Ik had een vraagje betreft de rugleuding van de acherbank. Het is van een rmc uit 1996 met neerklapbare achterdelen.
Hoe haal je die eraf zonder de zitdelen los te halen? Het hoeft maar 1 rugleuning te zijn. wat is het makkelijkste? de gehele acherbank of de rugleuning?

Search is gebruikt maar wordt er niet duidelijker van een paar topics, de eze zeggen 2 torx bouten, de andere een dikke staaf...

Thnx!

djo231

Ja je moet de hele achterbank eruit halen iig de zitting voordat je de rugleuning eruit kan halen.

De schroeven zitten in het bakje midden van de bank, hier het kleedje uit halen en voila je ziet als ik het goed heb 2 bouten.
Daarna zitten er tussen de benen van de passagiers 2 borg ''dingetjes'' deze ook eruit halen (dacht dat het een klik systeem was)
Vervolgens kan je de hele achterbank zitting eruit halen, en dan zul je zien dat je leuning ook apart vast zit met 4 moeren.

Deze zitten op elk punt van de rug leuningen, die eruit en voila klaar is Bluestar :P is binnen 15 minuten gebeurd altans bij mij dan omdat ik het wist ;)

Succes

BlueStar

Thnx Djo!

Wooferkist past er niet in dus doe ik het maar zo he..


djo231

Haha oke, anders maak je er zelf 1? Had zelf ook een wooferkist met 2x 12''inch en paste ook niet, toen zelf een kist gemaakt met de juiste verhoudingen en voila perfect sound.

BlueStar

Ik heb er ook zelf 1 gemaakt, het scheelt 2 cm, anders had hij erin gepast..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev