Advertenties


Binnenverlichting blijft in een keer branden???

Gestart door hassing, 3 november 2009, 20:31:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hassing

@mijn eerste post

Heren en dames??

ik heb sinds een maand een phase 1 megane 2.
Alles prima tot vanmorgen, de binnenverlichting bleef branden. Deuren en kofferklep een paar keer dichtgegooid en maakte helaas geen verschil.
Dus .. na een paar uur gewerkt te hebben, accu leeg.

Gestart op kabels, kreeg een melding te zien dat lichteenheid defect was? Iets in die sfeer. Weet het niet meer exact.
Ook na het starten bleef de binnenverlichting branden, heb net de min pool maar losgekoppeld. En doe morgenvroeg een schietgebedje.

Wat me nog meer opviel:
- de ramen gaan beide met het indrukken van de schakelaars slechts 10cm naar beneden. Moet dus een 8x drukken om een raam naar beneden te krijgen.

Iemand een idee???

Dank, gr Bart

A110

Waarschijnlijk blijft er een klepje openstaan in de bodem bij je voeten. Als het klepje openstaat of niet goed dicht zit dan blijft de binnenverlichting branden. Kijk daar even naar.

Je ramen zullen opnieuw ingeleerd moeten worden daar staat genoeg info op het forum hoe je dit moet doen.

Gr. Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

matthew

Idd een klepje los in de bodem,deze even goed dicht drukken.

En als gevolg van het blijven branden is je accu leeggetrokken en dan moet je idd ramen opnieuw inleren.

Raam dicht en dan de raamschakelaar minimaal 3 seconden omhoog doen(raam dicht)en dan werkt de snelfunctie weer.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev