Advertenties

Lambo-doors Megane?

Gestart door djo231, 16 oktober 2009, 19:23:22

Vorige topic - Volgende topic

djo231

Hallo,

Ik heb het forum al een beetje afgezocht en zag dat het al een tijd was geleden dat er gereageerd is en dus open ik mijn eigen topic hierover.

Ik wil dus Lambo-doors (vleugel-deuren) laten monteren op mijn auto, nou was mijn vraag of mensen hier een adres voor heeft en zoja of hij/zij deze met mij wou delen? Zelf heb ik er al 1 uit Rotterdam voor 1249,- incl btw en incl montage dus vind ik dit wel meevallen maar misschien hebben jullie een beter adres?

Ik hoor het graag van jullie, groeten Joey :)

Dirk Kuipers

Koop wel goede scharnieren en niet van die aftermarket dingen! Daar ga je namelijk spijt van krijgen... Die waaien haast weg als er wat wind staat. :P

lúk

gewoon echte lsd schanieren nemen. die zijn gewoon het beste ;)

djo231

Ja dat garage bedrijf werkt ook alleen maar met het beste spul zeggen ze. Maar ik ga even een factuur opvragen en kijken hoe en wat is.

Benjamin Renon

Ik meen me te herinneren dat een oranje Coupé van een RTC lid ook vleugeldeuren had. Ik weet alleen de naam van diegene niet. Misschien dat je daar eens kan vragen over het hoe en wat.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

Jep. Ik ken in Nederland 2 megane coupé's die het hebben...
Dus het is wel mogelijk..

Laurens Klein

het is zeer goed mogelijk. Joey, jij kunt toch op je basis sleutelen? Want als je de gereedschappen hebt, zou ik het zelf doen. Of heel diep in de buidel tasten. Vaak zijn die goedkope van zo'n slechte kwaliteit dat je beter ze er gelijk af kunt slijpen. En als je het zelf doet(mits de goede materialen/kennis/gereedschappen) weet je zeker dat het goed gaat.

djo231

Ik laat het liever doen door dat bedrijf in Rotterdam en dan ben ik maar me auto 5 dagen kwijt maar voor 1249,- vind ik het nog best goedkoop als ik alle voorgaande topics afga.

@ Laurens, ja ik kan wel sleutelen maar ik heb er dus niet de kennis voor en ga het dan juist niet doen snapje?

paikey

Vind iki heel goedkoop,beetje te goed koop.
aangezien orginelen LSD schanieren niet voor minder als 1500 euro hebt.......
Heb zelf namelijk een halfjaar gelede ook een facktuur opgevraagt bij LSD zelf. !-!

Robin

Jongens, facturen krijg je om te betalen, jullie hebben offerte's opgevraagd denk ik ;)

Dit is 'm ?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Ja, die komt me wel heel bekend voor. !-! Dacht dat ie dit jaar op Speed naast ons stond op de RTC stand.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Zou kunnen, hij was hier op het forum van een gebruiker die "Tatum" heette :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

djo231

Ja ik bedoelde offerte, maar ik zal eens vragen wat ze gebruiken als scharnieren voor me deuren evt.

Maar bedankt voor de reactie's iig, hebben andere nog een evt adresje?

Gr

robklink

kunnen labo deuren ook voor een Megane Cabrio?? heeft iemand daar een plaat je van?

Joey Voormolen

neem aan van wel zijn toch de zelfde deuren?
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev