Advertenties

Achterbumper Renault Megane Coupe Fase 2

Gestart door duiveltje018, 4 oktober 2009, 23:26:15

Vorige topic - Volgende topic

djo231

Haha mijn dak stond ook al voor de planning om deze strak te maken.

Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers

Jemig... tijd om dakstrippen te kopen om er weer wat tussenuit te springen... :D
Er was ooit ook een zilver rode coupe die ook de dakstrippen eruit had, maar die was gescheurd, dus als je het doet, moet je het wel goed laten doen..

duiveltje018

hmm eenige wat ik dan als verandering of word zou dan zijn:
-voorbumper
-spiegels
-sideskirts
-motorkap

hmm nog wel redelijk orgineel  Y

mare mijn team vind carloco niet zoown goed idee om te bestellen nog andere tips?

Marius.

jou team?
is niks met carloco bumpers hoor, je moet daar alleen je spul niet laten spuiten

duiveltje018

mijn team is street tunerz, en de reactie waren,ze mailen nooit terug ze leveren laat,ze nemen de telefoon niet op,geven slecht advies

djo231

Ja dat vind ik ook wel, had een tijd geleden een mail gestuurd en kreeg pas na 3,5 maanden een bericht terug, vanwege een ''storing'' dus ik weer mailen en weer pas na 4 weken een bericht terug en toen lag de computer eruit?! Ja dikke L*L met jullie, dus heb ik andere opgezocht :) dus inderdaad niet zo goed, maar je hoort ook van sommige dat ze goed zijn? Dat begrijp ik niet helemaal :P

Marius.

Nou dan ben ik hier om de bubbel te breken :P

Heb 3 weken geleden besteld online, heb 2,5 week geleden telefonisch contact gehad, en hij belde vanmorgen om te melden dat hij binnen zou komen,maar had half uur daarvoor al van mijn pa gehoord dat ie er was. Dus zo slecht zijn ze niet?

Joey Voormolen

en een maat van mijn zijn auto is daar helemaal strak gemaakt en gespoten 2 jaar terug en dat ziet er ook nog steeds goed uit. dus het zijn goeie verhalen en slechte verhalen
Lowered M3C GT

Marius.

Heya

Nou de bumper nog eens goed bekeken samen met een monteur (ben heel druk geweest afgelopen tijd) er zijn nogal wat op en aanmerkingen.
Aan beide kanten zitten geen "puntjes" waardoor hij niet vloeiend overloopt in de wielkas. En er zijn 3 plekken waar er bij geplamuurd is, alsof hij een x van een stelling is gedondert en weer in elkaar is gezet...
Ga kijken wat Carloco nu kan doen aan vervanging/geld terugdoen. En dan ga ik maar is kijken bij tuning-center.
Iemand met deze goede ervaringen?

djo231

Marius.

paikey

:D haha jha veel mensen hadde het gezegt maar ja.
Toch denk ik dat je heel erg opzoek moet naar een goeie achterbumper die vanaf
de fabrikant gelijk pas.....dit omdat alle bumper uit precies de zelfde mal komen,dus allemaal ook de
zelfde slechte pas vorm.
Wil je echt graag een bumper waar je helemaal niks meer aan wil doen behalve spuiten....ga dan
op zoek naar een nette 2de handse die al op een auto gezeten heeft,dit namelijk omdat de bumper dan
de vorm van de auto al goed heeft aan genomen.
Maar dit is mijn mening en ervaring en kijk maar wat je er mee doet  !-!

duiveltje018

Okej nja ik ben al een tijdje bezig met de voorbumper die paste zelfs nog op een Mercedes Bus dus daar zit eenorm veel werk in, de achterbumper zit op het oog al wel beter dan de voorbumper maar zit ook nog een hele berg werk in.
De sideskirts die ik heb gehaald staan weer te koop, ze blijken niet goed bij de rest te passen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev