Advertenties


Klets maar raak deel 109

Gestart door Stefan, 30 september 2009, 21:28:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Rogier

@ joey

ik heb hem hier in de tuin liggen en ik heb me grote twijfels bij die bumper want als ik bij de sponsor kijk rbcartuning vindt ik het niks alleen als ik hem in de tuin zie liggen heb ik zoiets van ik moethem een keer monteren en dan zie ik het wel de sideskirts komen wel gewoon op de auto ;) alleen die moet ff een kleine reparatie hebben dat laat ik samen met een maatje van me doen is dan weer goedkoper en dan worden ze opnieuw gespoten samen met een andere achterbumper ;)

om nog ff terug te komen op de meeting van gister avond bij de mac in duiven er werdt gevraagt welke club ik zat met me megane ik uiteraard verteld dat ik bij de meganeclub zat en toen werdt er aan mij en robin gevraagt of we peter van der meij ook kende :P hij kende peter namelijk wel hij heeft samen met hem op de premiere van transformers 2 gestaan met een blauwe civic hij kwam zelf ook uit friesland
zo zie je maar dat het een klein landje is en een klein tuning wereldje in NL hij vondt zelf ook dat peter een mooie wage heeft

groetjes

Joey Voormolen

oke ja ik vond het altijd wel mooi bij jou coupe staan, maar is uiteraard jou wagen.
ik zou er nog goed over na denken. haha
komt er anders ook nog een andere voorbumper of blijft die zoals die er nu bij staat ? met de skirts dan ;)
Lowered M3C GT

Dirk Kuipers

Hey grappig. Ik heb toen ook ff met die kerel met die blauwe civic gesproken..

Rogier

joey ik zet zaterdag me bumper ff over als ik het toch iets vindt dan hoef ik me onderlip ook niet te laten spuiten :P dan kunnen me skirts mee
en als ik het toch egt niks vindt dan komt er in de toekomst wel een andere voorbumper denk ik
heb een hele mooi gezien en behoud de vormen van de auto ;)

@dirk hij zei dat ie een hele mooie civic had ik heb geen foto's gezien van die auto
zag wel zijn nieuwe auto een mooie audi a3 turbo met een mooi setje wielen eronder:)

Benjamin Renon

Vanmiddag een telefoontje gehad dat de evo klaar is om weer op te halen. Hopelijk kan dan (na het zien van de factuur) mijn weekend niet meer stuk.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Haha die factuur zal wel ff schrikken zijn :P

Ben vandaag geslaagd voor mijn opleiding, ICT Beheer niveau 4 op de ROC :) :) :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

ErikVr

Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Benjamin Renon

Gefeliciteerd! Altijd goed om door te leren, tenzij je gelijk wilt werken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

gefeliciteerd robin :) kan van het weekend gebak bij je komen halen :D

Robin

Haha bedankt, ik werk al 4 dagen :P dus nu 5, ga intern wel door voor het MCITP traject (Microsoft Certificering) :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

Citaat van: WalkingDisaster ( Robin ) op 31 oktober 2009, 02:16:39
Haha bedankt, ik werk al 4 dagen :P dus nu 5, ga intern wel door voor het MCITP traject (Microsoft Certificering) :)
Ken het nieuwe microsoft certificering niet geheel uit hoofd, wellicht is het ook nog zinvol om je MCSE 2003 te pakken en dan de upgrade naar 2k8 ;)

(veel organisaties draaien nog veel met Windows2003...en beginnen er nu migratietrajecten naar 2008 bv... zo start ik maandag met een migratie van Exchange 2003 naar 2007...en dan over tijdje door naar Exchange2010 Y)

2003 server-> 2008 zelfde verhaal :D

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ErikVr

En zo gaat het maar door in de IT ;)

ps. hey Michel! Lang geleden. Heb je de megane nog?
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Koentje

Ff een klein vraagje.
Ik weet niet waar ik de vraag moet stellen over de kilometer teller.

Benjamin Renon

Woohooo!!! >:D De evo staat weer voor de deur en factuur viel me nog mee zeg. Had meer verwacht. Nu lekker wat km's maken en de wagen leren kennen.

Je kan je vraag ook hier stellen, maar denk dat ie bij Meg 1 - overig ook wel thuis kan horen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev