Advertenties


Klets maar raak deel 109

Gestart door Stefan, 30 september 2009, 21:28:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rs50jochem

Ja, ook goed.. Alleen heeft ook al in de rode cijfers gestaan eh.. ;)

Stefan

Ben niet zo'n Rabo fan.
ING voor mij Y

Maargoed, uiteindelijk zijn het allemaal zakkenvullers hoor.
De 1 pakt het alleen anders in dan de ander ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Omdat de Rabo niet beursgenoteerd is hoeven ze niet aan bepaalde publiceringseisen te voldoen zoals de andere banken dat wel moeten. Blijft de troep lekker binnenshuis :) maar ik ga er vanuit dat er daar ook het nodige mis is gegaan :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

rs50jochem

Kan.. Is wel de enige bank van alle strond banken in NL die nog tegen normale rentetarieven hypotheken verstrekt.. Kun je van de andere banken niet zeggen (heb de 6 normale banken wel gesproken hoor).. Ze adverteren er wel mee maar als je komt voldoet niemand aan het criteria.. Dat is wat ik je kan vertellen over banken in crisistijd met hypotheken.....


Buiten dat, de niet beursnotering door het principe van coöperatief werken heeft in deze tijd toch z'n succes.... Er zullen heus wel her en der regionale kantoren gesloten zijn (ook al gebeurde dat bij normale reorganisaties ook al), landelijk nieuws is het nooit geweest en klanten zijn er nog niet het dupe van geworden.. Lijken me toch belangrijke zaken t.a.v. betrouwbaarheid van een bank.. Y

Waar andere banken rode cijfers hebben heeft de Rabo minder winst, en wel of geen beursnotering.. Over deze zaken mag niet gelogen worden ze vallen daarvoor net als andere banken gewoon onder nationale en internationale regels...

Tim

Ik denk ook wel dat de Rabo de boel ook in deze tijden beter op orde heeft dan de andere banken. Het is alleen niet zo omdat je weinig negatieve berichten hoort ze brandschoon zijn.
Mijn hypotheekje heb ik ook bij de rabo, geen gedoe met rare verzekeringen etc die aan de hypotheek zijngekoppeld (zoals de andere wel wilden inclusief meer rente)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dirk Kuipers

CiteerWaar andere banken rode cijfers hebben heeft de Rabo minder winst, en wel of geen beursnotering.. Over deze zaken mag niet gelogen worden ze vallen daarvoor net als andere banken gewoon onder nationale en internationale regels...
En hoe denk je dat ze aan die winst komen? Dat komt toch ook bij de klanten vandaan..

Als ik een miljoentje had dan ging ik het mooi spreiden over de grootste banken in NL.
Beetje bij rabo, beetje bij ing, etc.

Maar helaas.. :)

Dat heb ik niet....


8)7

rs50jochem

Precies, brandschoon zijn ze waarschijnlijk niet..

En zoals je zegt, zaken doen over een hypotheek voelt meer betrouwbaar aan dan bij andere banken..


@ Dirk.. Ik ga echt m'n geld niet spreiden hoor (als ik al zulke bedragen heb).. De rompslomp van alle rekeningen bijhouden etc. zijn voor mij al genoeg reden om dat zogenaamde risico te nemen..

Bij het bankwezen gaat alles om vertrouwen.. En om eerlijk te zijn, bij de Rabo heb ik dat al 15 jaar en bij de andere banken waar ik soms tegenrekeningen van heb zijn er soms stomme dingen gebeurd die ik bij de Rabo nog nooit zelf heb meegemaakt..

Dirk Kuipers

Rompslopmp of niet.. Als vervolgens net die bank failiet gaat, moet je ook niet zeuren..
Een gewaarschuwd man telt tenslotte voor 2.
Het is inmiddels overal duidelijk dat je maar zeker bent van 100.000 euro.

Rogier

wat wel ideaal is dat de dsb bank weg is, is het geen dat er geen reclames meer op tv zijn over leningen afsluiten voor je oh zo mooie auto of je mooie keuken :P ik vondt ze super iritant ;)

Stefan

Daar heb jij dan weer gelijk in idd.
Wat een (misleidende) waardeloze reclames waren dat altijd zeg.
Alsof er nikt te gek was en alles heel normaal.

Trouwens,
Ik zou ook wel eens willen dat ik risico liep dan mijn miljoen euro zou verdwijnen.... o-)
Ik ga nu maar weer snel verder sparen dan... -- l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

#100
Binnekort wordt er bij mij een nieuwe voorbumper + radiateur gemonteerd denk ik, deze heb ik gister avond kapot gereden >:( >:(

Voelde in een bocht (ik reed max 50km/h) de kont uitbreken en klap vervolgens vol met de neus op de reling van de brug waar ik overheen moest >:(

Maandag wordt de auto afgeleverd door de sleepdienst. Van wat ik zo gauw kon zin is dit de schade:
Radiateur
Aircocondensor
koelvinnen
koplampen
voorbumper incl mistlampen + grils
nieuwe velg (1x)
Stootbalk (of hoe heet dat ding achter je bumper)
front (waar lampen etc op vastgeschroefd zitten)

Baal als een stekker, maar goed, doe je nu ook niks meer aan :(
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

rs50jochem

Zuur Robin..!!!! Hopelijk is het weer snel verholpen..!!

Edwin Postma

das nogal wat schade. :neen:
suc6 met de afhandeling
;)
Truckertje

Benjamin Renon

Het kost je wel wat knaken (zolang het te repareren is), maar gelukkig heb jezelf niets.

Vandaag heb ik de evo ook weggebracht. Hopelijk issie vóór volgend weekend weer rijdbaar. :) Daar moet ook het nodige groot onderhoud aan gebeuren.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

rs50jochem

Ik begreep dat je versnellingsbak kaput gegaan was ofsow.?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev