Advertenties


Klets maar raak deel 109

Gestart door Stefan, 30 september 2009, 21:28:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Joey Voormolen

nou hierbij zijn mijn foto's , wat een ### kwaliteit is het wel maar goed.
http://www.mijnalbum.nl/Album=KGBQX3OX
Lowered M3C GT

Edwin Postma

ook ik ben gisteren helemaal naar rotterdam afgerijst. was erg gaaf. nog even wat neon gehaald !-!
zo maar is even inbouwen. 8)7
Truckertje

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Edwin Postma

boven en onder de radio ;) zie foto in iets niews gekocht en gemonteerd topic
Truckertje

Stefan

Nog mensen met een rekening bij de DSB-bank hier...??
(en meer dan 100.000euri op hun spaarrekening... 8)7)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Nee, niet meer, net op tijd weggehaald :P zat net iets over de ton maar gelukkig op tijd weg :)  o-)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

nou, dan heb jij geluk..... 8)7 :D

Maareh, ff zonder dollen;
Er zullen weer veel te veel mensen de pineut zijn door toedoen van een x-aantal zakkenvullers... >:D :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Klopt, en het "jammere" in deze kwestie is dan ook ondermeer dat De Nederlandsche bank niet meer vergoed dan een ton. Tevens hoorde ik vandaag dat die vent wel aan bleef als directeur/voorzitter van AZ. Onbegrijpelijk..
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Ja, uiteraard..
Hij zal zijn speelgoed niet zo snel opgeven.
Overigens schijnt die Scheringa minimaal 45 miljoen in een soort fonds te hebben / bezitten.
Kan hij mooi al die gedupeerde mensen van terugbetalen.. l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ach ja, meneer Lakeman heeft zijn zin. Overigens denk ik dat de meesten met die rare hypotheken er niet eens (veel) beter van worden. De portefeuilles met hypotheken etc worden verhandeld of er moeten nieuwe worden afgesloten omdat de hypotheken/leningen worden opgeeist. Bij DSB kon je geld krijgen als dat nergens anders meer kon. Die mensen moeten dus leningen aflossen (dmv ergens anders (duur) geld lenen).
Verder nog de mensen die achtergestelde deposito's hadden en dus geen cent van DNB krijgen. En alles boven de 100k is ook foetsie, evenals de bedragen die bedrijven uit hadden staan bij DSB.

Overigens schijnt de deal die vorige week was gesloten toch niet helemaal rond te zijn (gevalletje: er missen wat handtekeningen). en aangezien die nu niet meer gezet mogen worden is het afwachten hoe dat afloopt voor de betrokkenen....

Dit houdt overigens niet in dat ik het met de handelswijze eens ben van Scheringa en zijn banken. Maar bij failliesementen zijn er doorgaans weinig partijen die er beter van worden (alleen de curatoren lachen zich rot).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Maareh, geen rekening bij de DSb bank dus Tim...??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik ben niet zo thuis in de grote boze banken wereld. Maar ik zie ook dat het een dikke geitenbende is bij DSB.  :x

Tim

@Stefan, ik heb daar helemaal niks :)

@Dennis, niet alleen bij DSB is het een geitenbende, bij veel meer instanties (sommige ambtenaren kunnen er ook wat van, lekker graaien in de pot met gemeenschapsgeld)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ben ik helemaal met je eens Tim. We leven momenteel in een hele grote graai cultuur waar de ene na de andere (top)manager zijn zakken vult over de rug van een ander. En het vreemde is dan ook nog eens dat als zo´n zakkenvuller niet goed functioneerd dat ie dan nog weg komt ook met een gouden handdruk. Maar goed, dat zullen wij als voetvolk vast wel verkeerd zien.  :?

Tim

U functioneert niet, hier heeft € xx miljoen en nu opzouten...... (op naar de volgende positie om daar na 1 of 2 jaar niet functioneren hetzelfde mee te maken)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev