Advertenties


Klets maar raak deel 109

Gestart door Stefan, 30 september 2009, 21:28:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rs50jochem

@ Robin, van harte met je diploma.!

@ Erik, de EGR dichtzetten met een afdichting.. Voor vergelijking kijk maar eens naar de VW TDI site's.. Die staan vol van deze methode en op die manier houdt je je spruitstuk schoon.. :)

ErikVr

Zit een ERG klep niet alleen op diesels?
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Robin

Nee, ik schijn hem ook te hebben volgens mij, en de IDE motoren van Renault hebben hem ook.
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Marius.

Voor de mensen die het leuk vinden:
Ben bezig met eigen design omdat de Freelance opdrachten binnen komen en moet natuurlijk wel zelf een site hebben dan :P
Bij deze het ontwerp:

Home:


About Me:


Portfolio:
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

ErikVr

Doe je vooral grafish design?
Ik zoek nog een goede designer. Werk zelf als freelance ontwikkelaar (.NET programmeur)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Marius.

doe graphisch/corporate/logo design
en daarnaast weet ik redelijk wat van css/html klein beetje Jquerry en php en flash benk nog aan het leren.
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Rogier

vraagje voor de mensen met een cleane achterklep ;)
bestaan er sterkere lifters om de achterklep omhoog te houden ? want de klep wordt een stukkie zwaarder door de popper en door de ingelaste plaat want mijn klep valt door het gewicht weer dicht :( is niet handig als je aan het schoonmaken bent en een klep in je nek krijgt :P

groetjes

Dirk Kuipers

Valt jouw klep dicht?? Gek, die van mij niet..

Rogier

die van mij is net de franse quilotine :D en ik heb weer iets nieuws me kofferklep wilt ook niet meer in het slot blijven zitten:( is een lekker begin van de dag

rs50jochem

Ik had hem vroeger ook dichtgelast met een EVO-spoiler erop en die bleef ook gewoon open met opener erin.. Ik denk dat het komt door het koude weer.. De olie in je lifters werkt dan niet remmend genoeg.. In de zomer blijft je achterklep altijd beter open dan in de winter.. Let maar eens op.. ;)

Koop eerst eens 2 nieuwe liftertjes, mogelijk zijn je huidige hun sterkte wat verloren..

Rogier

hey jochem
ik zat zelf ook te denken aan nieuwe lifters alleen ik dacht mochten er sterkere zijn dan haal ik meteen de goeie :P en zo'n stopper maken om de spoiler niet op het raam te laten komen is die plek moeilijk te vinden ik keek in de faq en ik keek bij mij in de klep alleen ik kan hem niet vinden :( groetjes

rs50jochem

Als je achter de auto staat zit er ergens in het rechter schanier een gaatje.. Hier monteer je een lange bout in en daarmee kun je de achterklep stoppen..

Pak maar eens een fohn en maak je lifters maar eens warm en kijk dan maar eens wat ze doen.. ;) (of ik wissel de zomer en winter om qua sterkte van de lifters)......

Robin

Zijn lifters zijn zowiezo hun kracht al kwijt, in de zomer bleef de klep met lage spoiler ook niet openstaan :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

hahaha de fohn komt bij mij regelmatig buiten :P
laatst om stickers te verwijderen en de vocht in me koplampen te verdampen :P dat is bij mij ook een ramp maar dat is makkelijk op te lossen van de zomer ;)

maar ik denk niet dat het gaat helpen want in de maand september hebben we nog hele warme dagen gehad en het is het zelfde denk toch maar de lifters vervangen

ik ga nog maar is opzoek na dat gaatje :P zal er wel over heen gekeken hebben

Rogier


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev