Advertenties


Klets maar raak deel 109

Gestart door Stefan, 30 september 2009, 21:28:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Kopt. Tijdens de toertocht in Zeeland wilde ie ineens niet meer snel vooruit (slippende koppeling). Denk iets te enthousiast geweest. Had hem van de week nog eens gestart en proberen te rijden, maar koppeling was heel ver heen. Ik laat de bak gelijk vervangen icm grote beurt, distributie, apk en een complete controle van de wagen. Daarna kan ie er eventjes tegenaan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

rs50jochem

Oww.. Je pakt het dan idd. helemaal aan om zeker te zijn.. Netjes!! Bak en Koppeling krijgen het flink te verduren in het begin als je zo'n auto net hebt.. ;) :D


Je gaat hem wel echt als de zondag-auto gebruiken dus..?

Benjamin Renon

Ja, je wilt af en toe wat proberen :D

Het wordt idd wel een zondagse auto. Althans dat is de bedoeling. Af en toe zal ie ook wel doordeweeks zijn rondje maken, maar dan komen er wat te snel km's bij.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Marius.

Damn kerel, balen man.
Succes ermee en sterkte!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Rogier

hey robin

wat lees ik nou dan, hoe is dat zo gebeurt dan ?
was de weg glad ofzo ??
dit is egt zuur man ik weet zelf hoe trots je was op je leon echt zonde
hoop dat het snel weer gemaakt kan worden
had je je computer systeem uitstaan ofzo ?

groetjes rogier

Robin

Nee electronica stond netjes aan, maarja, als de auto eenmaal overdwars gaat houd je er weinig meer aan :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Mele

Balen robin! Direct maar een Topsportbumper?

Robin

Nee nog niet, kan financieel even niet uit, en alleen een topsport voorbumper is ook geen pan :P De hele set komt er wel op maar het is nu even zaak dat de auto zsm de weg weer op gaat. Ik hou het nog even bij origineel dan :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Dat is idd balen Robin.

Wat wel waard is om even uit te zoeken wat het prijsverschil is in de bumpers,het is wel een mooie kans om toch al de voorkant dan aan te pakken en naar jouw zin te maken.

Nou Ben  je pakt hem idd goed aan,maar de bak zelf is toch niet stuk alleen de koppeling toch?

Benjamin Renon

Klopt. Zover ik weet alleen de koppeling, maar ze gaan de wagen volledig controleren. Dan kan ik eindelijk wat km's ermee rijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Ivo

Het is zover de RS heeft het veld moeten ruimen en is ingeruild, de auto is te klein geworden en ik was het sportieve karakter van de auto moe. 8)7

Ben wezen shoppen in de showroom van Lexus en het is een GS300 geworden.

Een heerlijke auto voorzien van alle luxe, een compleet andere auto dat wel.

Heb een leuke tijd met de rs gehad, maar het was weer een tijd voor iets anders.

rs50jochem

Ok ok, de RS is dus weg en een Lexus ervoor terug.. Is wel even wennen denk ik..

Laat maar eens een foto zien zou ik zeggen....

Ivo

#117






Dirk Kuipers

Dat is inderdaad heuuuul iets anders...
Persoonlijk vind ik je vorige auto mooier... Maar toch veel plezier gewenst met je nieuw auto!
De RS ingeruild? Of?

Stefan

idd heel wat anders ja.
Ook een heel verschil in de wegenbelasting / verbruik etc.. Y
Helaas vindt ik dit type Lexus niet echt om te gillen :neen:
Maar ze rijden wel vorstelijk
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev