Advertenties


Alarm\Deurvergrendeling werkt niet meer.

Gestart door PurpleRain89, 30 september 2009, 16:55:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PurpleRain89

Citaat van: subzero op  9 oktober 2009, 01:58:10
De cv gaat over één van deze zekeringen naargelang het type uitvoering. (20A)



Echt enorm bedankt ;)!

Dat was de zekering, heb er wss een te zwakke zekering ingezet onbedoeld, er zit nu 30 in en alles werkt weer perfect.


ErikVr

Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

subzero

Citaat van: Marius J op  9 oktober 2009, 09:47:36
subzero, vertel je geheim? :P je weet zoveel en hebt inmens veel links? ben je renault monteur ofzo?
gewoon nieuwsgierig :P

groeten

Ik ben geen monteur,maar wel zeer geïnteresseerd in auto's en de onderdelen daar van.

En die 'links'...tja,na een paar jaar surfen kom je die vanzelf wel tegen hoor.


Citaat van: PurpleRain89 op  9 oktober 2009, 13:59:04


Echt enorm bedankt ;)!

Dat was de zekering, heb er wss een te zwakke zekering ingezet onbedoeld, er zit nu 30 in en alles werkt weer perfect.



NP

Maar ik zou wel die zekering vervangen door één van 20A,dit om eventuele brand bij kortsluiting te vermijden.

PurpleRain89

Okee dat ga ik doen ;)

Dit topic kan dicht denk ik dan ?

Robin

Nee, deze laten we open, hij zakt vanzelf weg in de lijst als er niet meer in gepost wordt (Y)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Miek

Hallo Allemaal,

Ik zit met een vraag ik heb een probleem met mijn auto een renault megane coupe.
Mijn sleutel werkt niet meer of ja hij werkt wel brandt een lichtje enz maar hij doet hem niet opslot of open en nou is het ook nog zo fijn dat er zn startonderbreker op zit dus dat je helemaal geen ene kant uit kan ...
Wie weet een oplossing wat ik er aan kan doen.

Ik hoor het graag.

Gr,

Miek

Miek

Hallo Allemaal,

Ik zit met een vraag ik heb een probleem met mijn auto een renault megane coupe.
Mijn sleutel werkt niet meer of ja hij werkt wel brandt een lichtje enz maar hij doet hem niet opslot of open en nou is het ook nog zo fijn dat er zn startonderbreker op zit dus dat je helemaal geen ene kant uit kan ...
Wie weet een oplossing wat ik er aan kan doen.

Ik hoor het graag.

Gr,

Miek

Benjamin Renon

Heb je een IR (InfraRood) sleutel of een RF (Radio Frequentie)? Het kan zijn dat je batterij leeg is of de auto onthoud de code niet meer. In dat laatste geval zou je een noodcode moeten hebben.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Je kunt bij de dealer een noodcode opvragen waar je alsnog mee kunt starten, dan kun je in ieder geval rijden :)

Verder kan het zijn dat je ontvanger stuk is, of dat je sleutel opnieuw moet worden ingeleerd..

Sleutel kun je trouwens zelf checken, zet de camera van je telefoon aan en druk op het knopje terwijl je door je telefoon naar de sleutel kijkt, als het goed is moet dat zwarte ledje (naast de sleutel) paars oplichten (infrarood). Dit geldt volgens mij alleen voor de sleutel van de Megane I Fase I ( 1996-1998 )
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Miek

Hallo,

Bedankt voor je reactie volgens mijn met de infra rood maar hoe kan ik dat zien ?
Batterij is net vervangen !

Ik hoor het graag van je.

Gr,

Marieke

Miek

Hallo,

Bedankt voor je reactie. Ja ik zie een paars lichtje.

Batterij zijn ook vervangen.

Maar mag ik vragen is dat een standaard nood code en waar moet ik deze in type ?

Ik hoor het graag van je.

Gr,

Miek

Robin

Is per auto verschillend, als je je auto op contact zet gaat het rode lampje snel knipperen.

Dan houd je de deur-sluiten (of openen, weet niet zeker meer) knop (onder de alarmlichtenknop) ingedrukt en gaat deze langzamer knipperen, het aantal knippers staat voor je code.

Is je code bijvoorbeeld 3-2-1-5 dan houd je de knop dus ingedrukt, na 3 knippers laat je los, weer indrukken, na 2 knippers loslaten etc !-!

Succes!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Klopt wat Robin zegt,deze code moet je bij de dealer opvragen.

Maar je ontvanger is stuk,deze bevind zich bij het binnenlicht.

Als je dit loshaalt en kijkt of er oxidatie is op de printplaat.(wil nog wel eens water op kunnen omen door slechtere afdichting antennevoet,deze zou je dan moeten afkitten).
Of even stekker loshalen van printplaat en weer monteren en sleutel er strak bijhouden en kijken of het dan werkt.

matthew

Mod Break:Ook even je andere topic hieraan toegevoegs,omdat je 2x hetzelfde vraagd.Zo kan er in 1 topic geantwoord worden en blijft het overzichtelijk.

Robin

Kan het niet zo zijn dat zijn sleutel opnieuw moet worden ingeleerd dan?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev