Advertenties


sponser

Gestart door stephan, 18 februari 2005, 16:49:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

stephan

waar en wie of wanneer heb je een sponser??ik ben al een paar bedrijven af gegaan maar niemand doet dat eigenlijk!!maar voor de gene die da wel heb hoe hebben jullie dat gedaan?? 8)

ppveenstra

Veel slijmen, maar inderdaad gratis weggeven is er niet bij tegenwoordig, opzich logisch er zijn zoveel show autos in nederland, en iedereen wil wel gesponsord worden, mijn sponsorting bestaat uit een fikse korting op de ICE-Spullen, en levering van bedrading etc, pookjes enz, neon etc..

stephan

en bij wleke bedrijven zoal??

ppveenstra

gewoon 1 shop in de buurt hier, was ook pas nadat ik er 2000 euro aan audio had gekocht? ::)

Meg-Cabrio

bij PM-Automotive zoeken ze nog een demo-megane.
http://www.pm-automotive.nl/nl/

Zie onderstaand bericht!!!


Demoauto gevraagd (kit tegen spotprijs!!!)
Wie wil er demo rijden voor P&A Tuning met zijn Renalt Megane???
Wij zoeken iemand die een complete bodykit van P&A tuning op zijn Megane coup? ph.1 wil.
Het is wel een must dat deze auto licht van kleur is bijvoorbeeld geel.
De kit is tegen een sterk gereduceerd tarief te krijgen en kan eventueel gespoten en gemonteerd worden.

De kit bestaat uit: Voorbumper, achterbumper en zijskirts.


ppveenstra

moet je wel even bovengenoemde kit installen  ;D

stephan

nee mijn auto is al getuned dus!!veel slijmen dus :o

Dennis Postma

Citaat van: Meg-Cabrio op 18 februari 2005, 17:04:50
bij PM-Automotive zoeken ze nog een demo-megane.
http://www.pm-automotive.nl/nl/

Zie onderstaand bericht!!!


Demoauto gevraagd (kit tegen spotprijs!!!)
Wie wil er demo rijden voor P&A Tuning met zijn Renalt Megane???
Wij zoeken iemand die een complete bodykit van P&A tuning op zijn Megane coup? ph.1 wil.
Het is wel een must dat deze auto licht van kleur is bijvoorbeeld geel.
De kit is tegen een sterk gereduceerd tarief te krijgen en kan eventueel gespoten en gemonteerd worden.

De kit bestaat uit: Voorbumper, achterbumper en zijskirts.



Tja en de kit moet ook maar net toevallig jou smaak wezen  ;)

Tuned

met slijmen lukt het nie
het moet een mooie auto zijn, schade vrij geen problemen enz
daarnaast komt bij een echte sponsering dan dus dat de sponsor bepaald waar hij staat en hoelang, waarschijnlijk mag je hem dan niet voor dagelijks gebruik gebruiken enz enz
dus sponsoring is niet zo heel makkelijk.
gewoonm hard sparen en kortingen vragen,
daarnaast hebben de echte grote bedrijven meestal wel een eigen demo auto

ppveenstra

sluit me bij dave aan, een echte sponsor vindt je niet meer, die maken vaak gebruik van de nieuwste modellen...
en net zoals jbl etc hebben allemaal eigen auto's...

toch succes dermee  :D

Jeroen

Inderdaad, echt alles gratis krijgen is er niet meer bij.

Ik ben in het verleden wel eens benaderd om de complete ASD kit op mijn Megane 2 te laten monteren.
Dit dan tegen kostprijs van de kit, maar ik vond de kit niet mooi.(heb nu wel de sideskirts eronder liggen).
Als tegenprestatie moest ik dan op een bepaald aantal meetings aanwezig zijn met de auto.

Maar toen ik bij Carequipment de bumperstukken en skirts ging bestellen kreeg ik zo'n 100 euro korting als ik wat foto's wou opsturen voor bij hun op de site.
Dus als dadelijk de 18" velgen en de uitlaat eronder zitten dan ff wat foto's maken en mailen naar carequipment.

Michel Cijs

ik zou zelf niet volledig gesponsord willen worden, heb liever zelf invloed waar ik mijn auto neerzet en hou hem graag clean en dus stickerloos ;)

maar het is leuk dat je wat gematst wordt als je ergens een naam noemt of ergens makkelijk binnenloopt zonder dat het direct (veel) geld kost

met Car Systems, MCC en Spider Design heb ik nu goed contact en wordt ik meestal wel gematst zonder dat ik er zelf om vraag......gewoon leuk voor beiden zeg maar. Ik heb overigens ook nog nooit wat gekregen; en dat hoeft ook helemaal niet

En natuurlijk heb ik aan Jan een perfecte beste maat die me meer dan geholpen heeft om de auto naar dit niveau te trekken, maar das geen sponsorschap das vriendschap? :D ;D :D

Jan van Heteren

Citaat van: Michel Cijs op 18 februari 2005, 20:49:38

En natuurlijk heb ik aan Jan een perfecte beste maat die me meer dan geholpen heeft om de auto naar dit niveau te trekken, maar das geen sponsorschap das vriendschap? :D ;D :D



graag gedaan........... :D ::) ::) :D
Meganomaniac

wess

dat zijn mooie woorden :'(    :D

Michel Cijs


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev