Advertenties


Motorkap Bra?

Gestart door djo231, 22 september 2009, 23:33:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

djo231

Hallo,

Ik zocht al heel erg lang naar ''iets'' wat ik op me motorkap wou doen, ik zoeken en zoeken en zag het ineens op Peter zijn project pagina, mijn ''iets'' wat ik zoek heet een Bra eindelijk _o_

Maar ik kan deze nergens vinden op site's?

Wel heb ik deze site: http://www.onlinestylingparts.be/Color%20bra-103.htm

Alleen is het in België maarja ik wil even kijken of mensen via hier een adresje weten?

Alvast bedankt, groeten Joey

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

djo231

Hey Joey,

Thnx voor je reactie, ik heb zo eens zitten kijken en ga ze denk toch in België bestellen want het is dezelfde prijs en in België kan je er van alles op laten borduren zoals je initialen bijv.

Maar bedankt, groeten Joey

Marius.

borduren ja? :P
ik denk dat graveren een beter woord is? :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Stefan

Ik denk dat ze in een "bra" niet graveren hoor :neen:
Een Bra is meestal van leer en daar valt weinig in te graveren.. :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marius.

oh dat wist ik niet :P
dacht dat een soort plastic was ofzo?

PS wat zijn we actief met zun twee :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Stefan

Nee, is meestal een soort (kunst) leer Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

djo231

Ja Marius :P ik dacht al, wat zeg jij nou :P

Maar ze hebben hem helaas niet of voorraad :( moet eventjes wachten dan maar :)

Maar precies wat stefan zegt, ze zijn van (kunst) leer, maar die ik bestel zijn van echt leer, toch weer dat iets betere kwaliteit  >:D

Marius.

Ok ok, ja sorry ik wist het niet, riep ook maar wat :P
dacht echt dat het plastic was, tis dus eigenlijk letterlijk een "bra" want het is ook nog is van "stof" gemaakt :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

djo231

Ja gewoon leer, en dan op maat gemaakt, kijk maar op Peter (Paikey) zijn project pagina, hij heeft er ook 1

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

djo231


paikey

lijkt me alleen wel zonde van het geld als je lak al 10 jaar oud is ofzo,dan heeft het weining zin l-
Voor het mooie hoef je het namelijk ook niet te doen  :D
Dat ding is alleen voor het dagelijks gebruik en in het weekend eraf met da ding  !-!

djo231

Ja mijn lak is nog geen 10 jaar oud :P als je dat bedoelde :P maar ik weet dat het voor dagelijks gebruik is, ik rijd ook veel langs wegen waar steenslag voorkomt. Maar goed eens kijken wanneer ze hem op voorraad hebben. :P

Marius.

Mocht ik zo'n ding al overwegen voor bescherming, ga ik toch eerst de hele auto opnieuw spuiten :P
Mjah ben al goed op weg, booskijkers, achterruitwisser, spiegels, binnenkort achterbumper, spoiler moet nog gefixt, heb lakschade op me motorkap dus moet gefixt, naja dan komt er nog een sport voorbumper, dan hek de hele auto al bijna gehad :P Dan kan ik net zo goed alles nieuw laagje geven, waarbij ik op het dak direct de strips weg laat halen ^^
En dan zou ik nog wel eens een beschermer kunnen overwegen voor de motorkap :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev