Advertenties


andere look motorblok

Gestart door elvis_b2, 22 september 2009, 16:32:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

elvis_b2

hoi.

Ik ben van plan om de motorblok op te knappen.
Hier wil ik dus mee zeggen het uiterlijk.
Mijn vraag is daarom ook is het mogelijk om de slangen van de lucht, water enz. in een kleur te spuiten?
Heb namelijk gehoord dat dit mogelijk is met plastic primer.
Aangezien de siliconenslangen toch aan de prijzige kant zijn wil ik het goedkoop doen.

Mvg pascal

Twixman

Hoi Pascal,

Op zich zou het moeten kunnen maar je kent het gezegde goodkoop = duurkoop..

Ik heb al meerdere ervaringen gehoord in het verleden die als eindresultaat alsnog gekleurde siliconenslangen gingen halen omdat het rubber van de standaardslangen aangetast was door de spuitverf. Aan de andere kant heb ik ook ervaringen gehoord die wel succesvol waren.. Maar mijn persoonlijke idee is dat verf en rubber vaak geen geschikte combi zijn en dus raad ik het af..

elvis_b2

bedankt voor je reactie.
Ik ben er inderdaad ook bang voor dat de verf het rubber aantast.
Nu heb ik ook regelmatig gezien dat mensen er een buis overheen schuiven in een kleur.
Kan dit ook en waar zijn deze eventueel te koop.

mvg pascal

Denman

Citaat van: elvis_b2 op 22 september 2009, 18:24:18
bedankt voor je reactie.
Ik ben er inderdaad ook bang voor dat de verf het rubber aantast.
Nu heb ik ook regelmatig gezien dat mensen er een buis overheen schuiven in een kleur.
Kan dit ook en waar zijn deze eventueel te koop.

mvg pascal

Bij Autostyle kun je een kit kopen. 3 slangen van 1.5 - 2 meter lang in 3 verschillende diktes. Onderkant is helemaal opengesneden dus je kan ze er zo overheen schuiven. Dit was er namelijk voor de saxo, of ze ze voor de megane ook hebben weet ik zo niet. Het ziet er in ieder geval dan zo uit:

mzzls Dennis.

elvis_b2

bedankt.

Dit is precies wat ik zoek.
Ik zal internet eens afzoeken en kijken of ik ze vindt.
Mocht iemand weten waar ik ze krijg hoor ik het graag.

Mvg pascal

Joey Voormolen

heb hier nog een plaatje gevonden van bij een megane coupe moet je even stukje naar beneden scrollen ;)
voor het idee hoe het bij een coupe staat

http://www.coupe-club.co.uk/showthread.php?t=47449&page=17
Lowered M3C GT

elvis_b2

persoonlijk vindt ik het mooi alleen jammer dat ik ze nergens kan vinden

TjizZzuH

Citaat van: Denman op 24 september 2009, 11:07:46
...
Bij Autostyle kun je een kit kopen. 3 slangen van 1.5 - 2 meter lang in 3 verschillende diktes. Onderkant is helemaal opengesneden dus je kan ze er zo overheen schuiven. Dit was er namelijk voor de saxo, of ze ze voor de megane ook hebben weet ik zo niet.
...

Heb net gekeken...voor de Megane is er geen set, maar er zijn wel verschillende universele sets:
http://www.autostyle.nl/productfind.aspx?make=1&model=&indexno=2780&searchfor=&universal=false

elvis_b2

bedankt dit is precies wat ik zoek.

Hier kan een slotje op

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev