Advertenties


Gezien deel 15

Gestart door Stefan, 20 september 2009, 20:01:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rogier

kom op dan zakken met je auto :P

paikey

hahaha zou wel wille......mar zit hier met een woon erf....zal nog wel eens een keer een filmpje maken ;)

Joey Voormolen

ja maak dat filmpje nou is peter

maar ivo heeft ook kleinere velgen he jongens
Lowered M3C GT

Rogier

dat klopt ook en ivo heeft de standaard bumpers nog, toch ligt de auto van peter hoger.
en welk filmpje jongens ?

Joey Voormolen

daarom vind ik deze foto ook zo leuk. het verschil met allebei 17 inch velgjes :x



sorry offtopic
Lowered M3C GT

Robin

Filmpje waar Peter zijn erf af rijd :P Gaat allemaal net :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Zullen we hier ook ff on-topic blijven heren... :police:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

En wat heeft dat met dit topic te maken dan verder....???

;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

oh shit verkeerde topic :D was al laat stefan :P

ik verplaats hem wel ff :P

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

sjerrie

Citaat van: ivo. op 27 mei 2010, 17:00:09
kan het zijn dat ik Wrecked gisteren avond in zijn megane rond een uurtje of half8 op de putseweg zag rijden
of terwijl put richting hoogerheide??

Ik ben toen wel een aantal keer van HH naar Put en weer terug gereden :P Wat voor kleur was de auto die je zag?


Er staat trouwens bij Wouw een oranje Coupe, ik vergeet telkens een foto te maken (daar reed ik met de bus altijd langs voor we de megane hadden haha) ook een bekende van hier?
~Just got Maggied~

Robin

Foto's :P

Staat er HenkVlot.nl op? Dan is het de oude van Tatum :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

sjerrie

Citaat van: Robin op 31 mei 2010, 14:16:54
Foto's :P

Staat er HenkVlot.nl op? Dan is het de oude van Tatum :P

Bedoel je die oranje in Wouw?
Voor zover ik gezien heb staat er niets op, helaas nog geen foto, volgende keer als ik langs wouw rijd zal ik mijn spiegelreflex meenemen das misschien duidelijker haha.
~Just got Maggied~

Rick Santbergen

Citaat van: sjerrie op 31 mei 2010, 14:10:04
Citaat van: ivo. op 27 mei 2010, 17:00:09
kan het zijn dat ik Wrecked gisteren avond in zijn megane rond een uurtje of half8 op de putseweg zag rijden
of terwijl put richting hoogerheide??



Ik ben toen wel een aantal keer van HH naar Put en weer terug gereden :P Wat voor kleur was de auto die je zag?


Er staat trouwens bij Wouw een oranje Coupe, ik vergeet telkens een foto te maken (daar reed ik met de bus altijd langs voor we de megane hadden haha) ook een bekende van hier?
Als de auto op de mijne geleken heeft. Zal het wel een verlaagde zilvere/grijze megane cabrio zijn geweest ;)

sjerrie

Citaat van: Wrecked op 31 mei 2010, 14:47:28
Citaat van: sjerrie op 31 mei 2010, 14:10:04
Citaat van: ivo. op 27 mei 2010, 17:00:09
kan het zijn dat ik Wrecked gisteren avond in zijn megane rond een uurtje of half8 op de putseweg zag rijden
of terwijl put richting hoogerheide??



Ik ben toen wel een aantal keer van HH naar Put en weer terug gereden :P Wat voor kleur was de auto die je zag?


Er staat trouwens bij Wouw een oranje Coupe, ik vergeet telkens een foto te maken (daar reed ik met de bus altijd langs voor we de megane hadden haha) ook een bekende van hier?
Als de auto op de mijne geleken heeft. Zal het wel een verlaagde zilvere/grijze megane cabrio zijn geweest ;)

Nee, dan was ik het ook niet hahaha (rode coupe)
Er rijden veel megane's in de buurt van hoogerheide, met en zonder kit, verlaagd of standaard.
Jammer dat niet iedereen begrijpt dat je met een verlaagde auto met kit, moet afremmen bij drempels.. Zeker die in HH..
~Just got Maggied~

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev