Advertenties


Gezien deel 15

Gestart door Stefan, 20 september 2009, 20:01:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Gyszz

#165
een gele toevallig?;)

weet het kenteken zo niet niet,, maar reed er vanmorgen achter tot hij afdraaide de snelweg op bij maarheeze. was ongeveer dezelfde tijd.

ik zie hem wel vaker rijden hier in de buurt,, wat een wagen :9~
Renault Megane Coupe 1.4 16v Dynamique 2001

Mike R.

Vorige week in de garage bij het CBR in Utrecht een flink uitgebouwde RMC PH1.
Mooi ding, ook binnenin erg leuk gestyled.

Hoop wel dat de bestuurder met een theorieboek voor een motorrijbewijs aan het leren was haha, anders klopt er iets niet...  o-)



Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Stefan

Die ken ik ergens van..... (geloof ik...????)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Citaat van: Gyszz op 10 mei 2010, 10:39:50
een gele toevallig?;)

weet het kenteken zo niet niet,, maar reed er vanmorgen achter tot hij afdraaide de snelweg op bij maarheeze. was ongeveer dezelfde tijd.

ik zie hem wel vaker rijden hier in de buurt,, wat een wagen :9~

Klopt het was een gele. Zij/hij reed wel lekker door.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

die witte 3de remlicht is wel erg vet om te zien

Robin

Die is van Tatum (hier op het forum) geweest, LSD deuren en alles, vet ding! !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Joey Voormolen

nu net schrik en zyn maat coupe 3volgens my gezien op hoek van holland.
Lowered M3C GT

Rebecca Fontijn

ik was vanmiddag bj ikea en daar zag ik dus een renault 19 cabrio  :? nooit geweten dat die dingen bestonden

matthew

Citaat van: becs op 13 mei 2010, 20:51:35
ik was vanmiddag bj ikea en daar zag ik dus een renault 19 cabrio  :? nooit geweten dat die dingen bestonden

Zo ontdek je nog eens wat,en dat bij de ikea.
19 cabrio is ook niet zo lang gemaakt.

Rogier

vanmiddag rond uur of 12.15 bij de gulf aan de a12 tussen duiven en zevenaar een licht groene megane coupé met cleane kofferklep en de achter lichten net zoals ik met een "sticker" beplakt kan ook gespoten zijn zag er goed uit die auto alleen aparte kleur :P

Dirk Kuipers

Ik zie in Leeuwarden telkens een 2-tone coupe rond rijden. bordeaux rood met zwarte bovenkant.

Rick Santbergen

Gisterochtend om kwart voor 10, vlak voor het knooppunt A50 en A1, kwam Benjamin mij voorbij met zijn RMC.
Volgens mij zag ik vervolgens op het knooppunt ook nog Rogier voorbij schieten.

Benjamin Renon

Klopt dat waren Rogier en ik. Dan moet het een andere auto zijn geweest had je nl. niet gezien. (Alleen was dat niet kwart voor tien, toen zaten we al in Gronau. ;))
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rick Santbergen

Oh ff denken eerder inderdaad.
8 ofzo dan?

Heb nog een foto kunnen maken van jou auto Benjamin, zal die vanavond wel even posten.
Het was inderdaad een andere auto, een witte opel combo met een zonnetje en "goedemorgen ontbijtservice" erop.

Had nog moeite om een foto te maken, die combo haalt de 140/150 amper en jullie hadden haast :o

Joey Voormolen

ik heb onderweg daar heen nog een zilvere uitgebouwde coupe gespot aan de andere kant van de weg. Volgens mijn die rogier wel is gepost had met ducktape op zijn voorbumper
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev