Advertenties


Gezien deel 15

Gestart door Stefan, 20 september 2009, 20:01:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Tim

 

Bekende van hierzo?? :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers

hahaa.. Prachtig! :)
Niet bekend trouwens..

Dennis Postma

Vandaag Luc zien rijden in z´n 206 RC. Om precies te zijn, Westerlaan in Zwolle voor de nieuwe buitensocieteit. Net karretje Luc.  !-!

lúk

hahaha goed opgelet dennis  ;)
was mooi dagje vrij :P

rs50jochem

Volgens de RDW is de roze bolide nog steeds geel.. ;)

Rogier

ik zag van de week bij mij in het mooie westervoort een gele coupe rijden, evo spoiler erop en de ruitenwissers in kleur van de auto mee gespoten, verder kon ik het niet goed zien hij/zij stond stil bij de verkeers lichten bij het nieuwe pand van van essen.

toevallig iemand van hier ??

ik ga van het weekend denk maar ff flyeren bij mij in het dorp rijden een aantal leuke coupé's rond

Joey Voormolen

Vandaag een paar coupe's gezien welis waar 2 in rotterdam industrie terrein de oude wagen van o'brian die staat nog steeds te koop en een zilverblauwe best wel heel erg extreem kwa bumpers met bulgaars kenteken en was geen coupe.
En een gele richting rozenburg met carcept spoilers rondom met lexus achterlichten.
en een gouden coupe verder niks aan gedaan zo ik kon zien.
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

Vandaag Janj zijn CC gezien waarschijnelijk voor de deur. Staat erg netjes zo met de rs bumpert erop !-!
Lowered M3C GT

JanJ

Citaat van: Joey Voormolen op 23 oktober 2009, 18:13:15
Vandaag Janj zijn CC gezien waarschijnelijk voor de deur. Staat erg netjes zo met de rs bumpert erop !-!

@ Joey,

Bedankt voor het compliment............als ik het goed begrijp ben je dus hier door de straat gereden?

By the way..............voor de achterkant van de CC ligt er ook iets klaar in de schuur...............maar dat wordt waarschijnlijk een projectje voor het komende voorjaar.

Gr, Jan.

Joey Voormolen

jaa klopt in de schenkel staat die! Oke spannend ben benieuwd wat dat is hij ziet er zo al wel heel goed uit !-!
Lowered M3C GT

Jaap de Jong

Vandaag in de file op de A12 van Utrecht richting Den Haag een gele getunede Megane Coupe.

Denman

Gisterenavond op de snelweg A58 van Tilburg naar Eindhoven een bordeaux rode Cabrio phase I. Mooie bak, leuke achterbumper, lexuslights en sideskirts. Even later reed je mij ook weer voorbij richting ekkersrijt.

Iemand van hier?
mzzls Dennis.

wilcoupe





is deze rmc van iemand van de club geweest

Rick Santbergen

Niet bekend bij mij.
jij bent de nieuwe eigenaar?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev