Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 28

Gestart door Robin, 18 september 2009, 09:39:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koentje

haha jah das waar.
nah ik kijk wel hoe het uitkomt

Stefan

Denk dat het helaas kort samengevat een zeer lastige kwestie wordt..
Zeker wat betreft betaling vanuit de gemeente.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ErikVr

Als je banden al niet door de apk kwamen zal het inderdaad heel snel ophouden.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Patrick

Beste banden moeten eigenlijk achter,
voor kun corrigeren met je stuur, achter niet!
Ik denk dat dit heel moeilijk word, zeker als je banden al niet door de apk kwamen.
Maar je kunt het altijd proberen.

succes met de afhandeling.

Patrick

Sneeuwkettingen moeten op de aangedreven wielen, om aandrijfkracht over te brengen.
Als je gladde banden voor heb, en je krijgt onderstuur kun je dit corrigeren met je stuur.
als je gladde banden achter hebt en je achterkant breekt uit, kun je niets meer doen.
daarom, banden met het meeste profiel achter.

Patrick


Laurens Klein

of je legt gewoon goede banden voor en achter. Is het enige contact met de weg dus het lijkt me dat dat het laatste is waar je op bezuinigt. Die keskin-velgen zijn ook niet de goedkoopste dus neem aan dat je dan ook wel een paar kwaliteitsbanden kunt aanschaffen(anders kun je beter 14inches nemen met goede banden)

Marius.

@ Koen
Wellicht wat laat maar ben druk geweest.
Balen man!
Succes met alle afhandelingen!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

matthew

Dat is idd balen Koen.
Maar als jij fout zit (je bent tenslotte achterop gereden),ik verwacht ook niet dat je de schade vergoed krijgt.

En dat je boven op je maat bent gereden kan ook nog gezegd gaan worden dat jullie met elkaar aan het spelen waren.

Koentje

@ Matthew,

Ik ben trouwens in zijn zijkant gekomen. en hij kwam van de andere kant af dus we kwamen elkaar tegen in die bocht.
Als het goed is krijg ik van de gemeente te horen of hun aansprakelijk zijn geweest.

Laurens Klein

was dat op de weg tussen zevenbergen en prinsenbeek? want die weg is ook altijd zo smerig en glad. Zijn volgens mij meerdere ongelukken gebeurd.

Rogier

de weg kan wel smerig en glad zijn alleen ben je als bestuurder ook verantwoordelijk voor een goed profiel op je banden ;) waardoor je remweg korter wordt en niet doorglijd en dat je ook snel weer grip heb

ik hoop natuurlijk voor je dat ze zeggen van we keren het uit maar ik ben bang dat ze je auto wel willen zien misschien controleren door een schade expert ;)

Koentje

@ Laurens,
Nee, de dijk richting oudenbosch is het gebeurd.

@ Rogier,
Je ken ook gaan glijden als je profiel nog goed is hoor...
Dat is een oom van mij vorig jaar overkomen.
Maar toen had hij geen schade.

Rogier

glijden kan je altijd ligt er ook aan welk seizoen je zit alleen je voorkomt het met een goed profiel ;) ik heb zelf een zeer goed profiel op me banden zitten en kan aardig hard door de bochten heen vliegen ookal is het nat (do not try this at home:P)
ik geef een voorbeeld met onze buurland duitsland als je daar een ongeluk krijgt in de winter en je hebt geen winterbanden op je auto ben jij wel de schuldige ;)
en ik zag je foto's van de schade zonder bumper ik denk zelf dat je op het ergste moet voorbereiden ;) dan scheelt het altijd weer als het niet zo erg is

Robin

Ik heb ook merkbanden met veel profiel onder de Leon en ook ik ging glijden :P dus het kan altijd
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev