Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 28

Gestart door Robin, 18 september 2009, 09:39:27

Vorige topic - Volgende topic

Robin

Ok dan spreek ik je op msn wel, ik ben zaterdag en zondag namelijk weg :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

@Rogier

Staat idd wel goed die voorbumper,ik zou er echter geen ledstrips insteken maar dat is mijn idee maar natuurlijk.

En zo'n v style bumper zou denk ik iddwel een mooie combi zijn.

@ alex

Ben ook wel benieuwd,maar kleurtje zou ook wel een surprise blijven.

Ik hou het in de gaten.

Rogier

@ matthew ik heb nog 1 stip liggen daar ga ik ff kijken hoe ik het erin wil werken maar ik wil proberen dat het achter het gaas zit zodat je de strip niet ziet zitten maar de ledjes voor de gaatjes van het gaas zit ;) mocht het mogelijk zijn
en ik ben benieuw hoe het staat als ie klaar is :P

Dirk Kuipers

Hey Marius!

Welke puntjes waren afgebroken dan? Want puntjes maken van een polyesterbumper? Wordt dat niet ongelooflijk zwak?

Tip voor iedereen:
Oh, en waarom plaatst iedereen van die ongelooflijk grote foto's in zijn projectpagina? Dat duurt zo lang met laden zeg.. Je kunt ze met programma's gewoon verkleinen hoor, dan kun je een pagina in 1 keer laten laden omdat de foto's maar een kb'tje of 60 zijn.. Is veel relaxter... Nu zijn ze posterformaat (wat helemaal niet nodig is).

paikey

@dirk;Heb je dan echt zoveel moeite met het laden van project pagina's?
        Want ik het er personlijk toch echt geen last van en zo snel is het internet hier niet.......
        gaat ook alleen maar meer werk in zitten om alles te verkleinen en vind het geen leuk karwei.....

maar zal er rekening mee proberen te houde !-!

Dirk Kuipers

Als je 5 foto's per bericht plaatst van 2 mb is dat 10 mb per bericht. Er gaan ongeveer 15 per bladzijde.. Dus dat komt al snel neer op 100 a 150 mb. Dat laad je echt niet in 1 a 2 seconden hoor.. :)

djo231

Ja heb je eigenlijk wel gelijk in, heb dat ook best vaak, dan wacht ik serieus wel zo'n 20 sec voordat alles geladen is en uitgebreid kan kijken.

Rogier

ik ben totaal niet handig met de pc :P weet me dingen te doen maar foto's verkleinen heb ik geen kaas van gegeten daarom heb ik ook geen avatar :D

Stefan

Als je je foto's upload in bijvoorbeeld photobucket.com dan kan je instellen dat ze automatisch een resolutie van 800x600 krijgen (meestal wel een mooi maatje)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marius.

@ Dirk

Weet niet of dat zwak zou worden? Het word eerst gepolyesterd en daarna geplamuurd. Zou toch wel iets stevig moeten zijn?
Zal anders morgen/overmorgen wel ff posten wát er is gebroken kan je het zien.

Groeten
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers

Marius,

Polyester is niet heilig natuurlijk.. Met matjes breng je een soort wapening aan waardoor het stevig wordt. Als je een puntje gaat " plakken"  met polyester zal dat in mijn ogen snel afknappen. Helemaal als het in een bumper zit waar bijvoorbeeld ook nog wat spanning op zal staan.
Misschien niet in de eerste weken.. Maar scheurvorming of knappen kan na een paar maanden altijd nog komen..

Ik heb mijn eigen achterbumper ook bewerkt. Maar alleen die sneden die wij erin maakten waren al moeilijk stevig te repareren.. Terwijl we daar nog van die matjes konden gebruiken.. De bestaande bumper is al hard. Dus je kunt het nieuwe nooit goed laten hechten.. Dat zal moeten plakken.. Maarja, iets wat geplakt is, is altijd minder dan iets dat uit 1 geheel bestaat..

Ben wel benieuwd naar de foto's ja.

Marius.

Ja dat van die matten hadden ze me al verteld. Naja tis afwachten denk ik, hij word niet specifiek op dat puntje vastgezet tis gewoon, dat als ie net iets puntiger is(wat ie ook zou moeten zijn) sluit hij mooier aan met de wielkuip.

Daarnaast @ Dirk,
Heb je het nu voornamelijk over mijn pagina? :P Omdat we toevallig in die discussie zaten en je er ineens mee komt :P
Zoals Stefan zegt, heb ik al mijn fotos op 800x600, heb de meeste zelf handmatig aangepast, en een aantal worden verkleind door het forum. Maar ksnap je wel vooral als je bijv naar jou project kijkt, als je daar grote foto's op zou zetten, dat laden duurt dan een eeuwigheid, zal er rekening mee houden!

Bij deze de foto:

Dirk Kuipers

Hey Marius,

Niet specifiek naar jou toe hoor. Zat denk ik toevallig even door de projecten te bladeren. :)

Dat ze dat puntje bij gaan werken is wel zo mooi ja. Ik denk niet dat dat een punt is waar veel spanning op komt te staan. Hij lijkt overigens niet helemaal strak, of komt dat door de foto?

Marius.

Het is niet helemaal strak, maar moet ook nog geschuurd worden en grondlak overheen.
Dan ist wel strak^^
Hij komt vandaag of morgen terug, we zien wel, post dan wel nieuwe foto's!

groetjes

ErikVr

@Dirk:
Een supercharged megane? Sweet!!!
Nog nooit eerder gezien :)

Blokje ziet er trouwens lekker uit!
Complete rebuild?
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev