Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 28

Gestart door Robin, 18 september 2009, 09:39:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

maar jij bent een apart geval robin :D hahahha
just kidding :P

Koentje

Van dit grapje heb ik ook zeker geleert.
Op mijn oude velgen zitten ook 2 benden die niet door de keurig komt of net wel.
Maar nou weet ik wel da ik extra rustig moet door de bochten.
Dus ik ga ook straks sparen voor nieuwe banden.

Rick Santbergen

Citaat van: Laurens Klein op 18 november 2009, 13:56:23
was dat op de weg tussen zevenbergen en prinsenbeek? want die weg is ook altijd zo smerig en glad. Zijn volgens mij meerdere ongelukken gebeurd.

Vindt die weg altijd reuze meevallen. Kom hier dagelijks overheen met meer dan de toegestane snelheid.
Op het 60km stuk (molen-prinsenbeek) is mij geen ongeluk bekend. Alleen het 80km stuk (molen-zevenbergen) en dan zelfs het stuk waar de weg kaarsrecht loopt heb ik veel ongelukken gezien. (ook een reden waarom er daar soms gecontroleerd wordt)

Laurens Klein

molen-prinsenbeek heb ik inderdaad ook nog geen ongeluk gezien. Terwijl dat echt een slechte weg is. maar op zevenbergen-molen gebeuren inderdaad ongelukken. Al valt het nu denk ik wel mee doordat er werkzaamheden zijn.

Weet jij trouwens waarvoor die rotonde is bij zevenbergen? komt daar die 80 weg op of blijft die er langs lopen?

Rick Santbergen

Citaat van: Laurens Klein op 19 november 2009, 09:47:17

Weet jij trouwens waarvoor die rotonde is bij zevenbergen? komt daar die 80 weg op of blijft die er langs lopen?

De 80 weg komt daarop, en vervolgens komt er een nieuwe weg naar de provinciale weg om zevenbergen heen.
En je kan dan natuurlijk ook nog op zelfde manier Zevenbergen in.

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dirk Kuipers

Ja, helaas wel.. :) haha
Jammer dat je er straks ook niets meer van kunt zien.. Maarja, tis niet anders.. :)

Mele


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Dirk Kuipers

Dank jullie wel! Heb er nu ook wel weer zin in nu hij weer op zijn vertrouwde plekje staat.. :)

Op hoeveel vermogen ik denk te komen?
Dat weet ik nog niet. Ik hoop 300+.

Dennis Postma


Rogier

300+ :9~ daar loopt het water toch wel van in de mond :P nu maar hopen dat het daadwerkelijk daarna toe komt
en ookal heb ik er balle verstand van het ziet er toch netjes uit dirk nu maar hopen om je snel weer te zien rijden ben wel erg benieuwt ;)

Joey Voormolen

Zo 300 maar .... haha
Ziet er goed uit je blok zo !-!
succes verder ;)
Lowered M3C GT

Jan van Heteren

Meganomaniac

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev