Advertenties

25 oktober 2009 - Afsluitingsmeeting Hippo Kart & Party Centre te Hippolytushoef

Gestart door Benjamin Renon, 16 september 2009, 19:57:35

Vorige topic - Volgende topic

michel81

he ook ik heb het geld overgemaakt wel laat maar gaan toch mee komen met 4 pers en eten natuurlijk een lekker hapje mee  !-!.

Benjamin Renon

Dat had ik idd al van Mariska gehoord.

Ik heb deze keer geen baanindeling gemaakt (kleine groep), dus gewoon ga zelf ff kijken met wie je een balletje wilt gooien.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Ja ik heb in ieder geval genoten van dat uurtje uitslapen.(was ook wel nodig na de laatste werkweken).

@Michel bij jou deugd dus de monteur niet anders was die niet stuk gegaan als ik het goed begrijp?

He Michel D. leuk dat je ook nog komt.

Ik rij trouwens ook naar Mariska toe.

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

matthew

Ik zie net pas hoe ver het is haha,dik 2 uur rijden,dus ik ga me maar even klaar maken en zo de auto in.

Maargoed dat ik hem gister toch nog (toen het net droog was)even van binnen en buiten heb schoongemaakt.

Tot straks allemaal.

Dennis Postma

Over een half uurtje zullen wij ook richting Mariska vertrekken. Als het goed is heeft Claudia nog even ons leeuwtje door de wasstraat gehaald. Word voor ons een mooi tochtje over de afsluitdijk.  !-!

Decepticon#1

Veel plezier allemaal. Ik heb mn plannen even moeten bijstellen aangezien mn pa wat minder goed herstelt van een operatie moet ik even op standby blijven.
Ben benieuwd wie de meeste strikes gooit! Stefan?

Tim

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

harm

calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Dennis Postma

Wij zijn weer veilig thuis aangekomen. Heb weer een bere gezellige dag gehad. En nee, Stefan heeft niet gewonnen maar Matthew ging er deze keer met de bokaal vandoor. Claudia was de winnares bij de dames. De bowlingbaan was niet bepaald vlak, maar dat leverde wel weer een lachwekkend potje bowlen op. Ook het eten was goed verzorgd en heeft goed gesmaakt.

Bij deze allen weer bedankt voor de gezellige dag en Mariska in het bijzonder voor de gastvrijheid en de goede ontvangst. Zal morgen de foto´s eens even uploaden.  ;)

Tim

Ik ben ook weer thuis, was een geslaagde dag, Mariska (en haar ouders) bedankt voor de gastvrijheid, de koffie en het appelgebak!!.

Menig kasseienstrook in België zal jaloers zijn op de hobbeligheid van de bowlingbaan in Hippolytushoef....Maar dat kan de pret niet drukken (wel de scores van een aantal deelnemers ;) )

Daarna leefden Benjamin, Michel (volgens mij) en Dennis zich helemaal uit op de BBQ (bedankt!) :)

Als toetje nog een heatje karten wat ook niet onaardig was :)

Benjamin Renon

Pffff, ook ik ben inmiddels net thuis. Moet wel zeggen dat ik nu toch wel kaput ben van de lange reis.

Maar dit maakt mij niet heel veel uit. Heb een leuke dag gehad en lekker kunnen bijpraten met een aantal mensen. De banen waren verre van perfect, dus dit zorgde voor een iets andere uitslag dan menigeen had gedacht.
Moest toch ff het goede voorbeeld geven om te beginnen met de BBQ. ;) :D Dennis en Michel hebben dit ook goed opgevangen.

Nogmaals iedereen bedankt voor de opkomst, Mariska voor het regelen en haar ouders voor de gastvrijheid om nog even wat te drinken/eten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Michel Veltman

Heb me gisteren ook weer prima vermaakt, voor de fun waren de bowlingbanen echt helemaal perfect :D (niet voor de serieuze bowlers hehe)
Mariska en ouders, bedankt voor de gastvrijheid en het heerlijke stukappelgebak !-!

Dennis, kom op met die foto's ;)  o-)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev