Advertenties

meer motorgeluid

Gestart door nijntje, 16 september 2009, 14:33:38

Vorige topic - Volgende topic

nijntje

Goede middag,

2 maanden geleden kreeg ik tijdens mijn vakantie problemen met mijn airco.
Het bleek de afvoer te zijn die verstopt was, dit met gevolg dat al het water naar binnen stroomde.

Ik kwam hier pas laat achter want toen ik dit constateerde stond er al een aantal centimeter water en de auto. Behalve dat er veel water in lag hoorde ik het motorgeluid ook meer binnen in de auto.

2 weken geleden heb ik eindelijk deze verstopping kunnen laten fixen. Het water is inmiddels allemaal weg maar het zwaardere motorgeluid is gebleven.

Weet iemand hoe ik dit het beste kan verhelpen. Moet alle isolatie vervangen worden of is het mss iets anders.

matthew

Ik denk dat dat weer een ander probleem is.

Stefan

Ik kan me ook zo even niks bedenken wat het extra geluid te maken zou hebben met het airco probleem.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

nijntje

kan het niet zo zijn dat de isolatie niet meer naar behoren werkt? deze is namelijk echt zeik nat geweest...
Geluid begon namelijk wel pas toen er problemen ontstonden met de airco.

meganemaarssen

ik zou zeggen, probeer de isolatie in het motorhuis aan te voelen..dan merk je gauw genoeg of deze (nog) zeiknat is..
Indien de Airco niet in volledige staat is, kan het zo zijn dat deze meer geluid maakt. dat klinkt namelijk net als een motor.
Ik zou sowieso de airco opnieuw na laten kijken en de binnenwand in het motorhuis!

succes!
op naar een RS...Look dan....;)

Zakaria

Als de airco aanstaant maakt de motor een andere draai qua motorgeluid. Daar moet je ook even na kijken, en airoc eens uitzetten.
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

nijntje

Ben gister naar de garage geweest.
Had het geluid hier een beetje verkeerd omschreven. Klonk meer als rolgeluid van de wielen.
Bleken dus de lagers te zijn die vervangen moeten worden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev