Advertenties


Formule 1 deel 18

Gestart door Stefan, 14 september 2009, 09:10:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Kwam nog een mooie serie pics tegen van de laatste GP in Abu Dabi !-!

http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=16710
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

idd !-! zou ze wel in high-res willen als wallpapertje...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ErikVr

CiteerZo win je nog eens wat. Sebastian Vettel kreeg na zijn zege in Abu Dhabi de sleutels overhandigd van een Mercedes SL65 AMG Black. Een voordeeltje als je wint in de achtertuin van een oliesjeik.
_o_  8)7
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Michel Veltman

gok dat ie ook zelf wel kan betalen zonder er slapeloze nachten van te hebben...
Maar het zijn idd leuke cadeautjes...weer eens wat anders dan een kadobon bij de FreeRecordShop oid :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ErikVr

Inderdaad. Wij krijgen een schouderklopje of een boekenbon als we ons werk goed doen ;)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Michel Veltman

geld zat in die landen, maar een beetje hippe kleding kennen ze daar nog niet (zeg net filmpje ervan.) ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ErikVr

Dat is een dishdasha (of thawb) met shimagh (hoofd) die worden gedragen in de golf-regio door mannen met veel aanzien.
Koninklijke families, geestelijk leiders en sheikhs.

Ik heb er menig keer zo bijgestaan op bruiloften. Zal je de foto's besparen ;)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Doe mij dan maar gewoon mijn eigen werkkleding.  :D

Zo´n kado zou ik ook wel waarderen als ik ´m kreeg van de baas, helaas valt er bij ons hoog uit een boekenbon te verdienen.  l-

Dennis Postma


Michel Veltman

kan die ook in de lease? :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ErikVr

Citaat van: Michel Veltman op 11 november 2009, 10:09:14
kan die ook in de lease? :D
In diesel uitvoering zeker? Of hybride.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

ErikVr

CiteerBriatore eist miljoen euro smartengeld van FIA

Flavio Briatore, de voormalig teambaas van Renault, eist meer dan een miljoen euro schadevergoeding van de internationale autosportbond FIA. Zo blijkt uit documenten waarin de Britse krant The Guardian inzage heeft gehad.
Hij vindt dat de FIA hem in een kwaad daglicht heeft gezet..... Nee sorry oude vieze man, dat heb je ZELF gedaan!
Hij mag blij zijn dat hij zelf geen miljoenen boete heeft gekregen.....
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Tim

Bij de FIA sporen ze niet, want ze meten daar met heel veel maten. In de F1 zijn teamorders uit den boze. Terwijl in andere FIA kampioenschappen het heel normaal is (zie WTCC waar een Tarquini tot 3 rondjes voor het eind op p10 rond rijd en toch nog 6e wordt omdat bijna alle seats (die van Yvan Muller niet) die voor hem rijden op de rem gaan staan......

Wat ze hadden bedacht (is nog steeds niet duidelijk wie dat had bedacht) bij Renault was slim, alleen toen alles boven tafel kwam bleef Flavio maar beweren dat het niet zo was, dat is wel stom, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten zo ook Flavio (en Pat).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

En laat de nieuwe grote baas van de FIA nou zelf een van de grote aanstichters zijn van dat hele teamorder geneuzel toen ie nog bij Ferrari werkte.  ;)

Tim

idd, daar had ik nog niet eens aan gedacht :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev