Advertenties


Formule 1 deel 18

Gestart door Stefan, 14 september 2009, 09:10:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Stefan

1   Dennis P           6350

2   Tim Racing        6322 = -28
3   MVRF1              6110 = -240   
4   Stefan              6031 = -319   
5   Reinier             5939 = -411 
6   Meganefreak     5837 = -513
7   Dirkus              5643 = -707
8   Benn79             5565 = -785
9   Remko Da Silva  5534 = -816
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik zal alles in het werk stellen om te voorkomen dat de heer Bras er weer met een prijs van door gaat  >:D ;).

Tim

Afgelopen GP ben ik lekker ingelopen, maar dat kan bij de volgende race ook zo weer ongedaan gemaakt zijn :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ik hoop het  >:D 8)7 ;)

Renault moest vandaag voor komen. De uitkomst is even kort gezegd dat Renault het geintje wat ze in Singapore vorig jaar uithaalden door Piquet expres te laten craschen niet nog een keer moeten uithalen t/m 2012. Doen ze dit wel word Renault voor altijd uitgesloten van deelname aan de F1. Briatore is voorgoed verbannen bij alle FIA evenementen. Het is zelfs zo dat de superlicenties van Mark Webber en Heiki Kovalainen niet verlengd worden zodat ze opzoek moeten naar een nieuwe manager aangezien Briatore dus hun manager is/was.

Wat mij betreft een goeie uitspraak. Figuren als Briatore horen niet thuis in deze sport die zo mooi kan zijn.

Tim

Toch weer iets ingelopen, dat allemaal dankzij het feit dat Rosberg iets te enthousiast de pit uitstuurde (Dennis, jij hebt toch Rosberg?). Voor de rest een lange race die ik wel de moeite van het kijken waard vond :)

Komend weekend staat Suzuka weer op het menu :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Klopt Tim, ik heb Rosberg. Jij hebt daar voor in de plaats Raikonen toch?

Tim

Klopt, vandaar dat het mij wel goed uit kwam dat Rosberg een drive-through penalty kreeg. Wel balen voor hem want hij had een goed weekend.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Yep idd. Heb de race op de laatste 6 rondes na moeten missen door zeer verzachtende omstandigheden  ;). Ik hoop toch van harte dat Rosberg dit jaar nog een kans krijgt om op het podium te komen. En ik hoop dat ie volgend jaar toch naar mcLaren gaat (al lijkt de kans steeds groter dat Raikonen weer terug keert) of naar Brawn GP en daar Barrichello op zal volgen. Rosberg heeft wat mij betreft echt wel laten zien wat ie in z'n mars heeft en dat ie toe is aan een beter team.

Stefan

ja, dar ben ik het wat Rosberg idd wel mee eens.
Hij heeft bewezen een goede en competatieve rijder te zijn.

Ik had mijn team eens over een andere boeg gegooid (ander soort combinatie van de bekende juiste en goede namen dit seizoen)
Ik ben er (weer) niet veel mee opgeschoten, maar heb alsnog niet echt slecht gescoord :neen:
Helaas ging het met Raikkonen niet zo goed deze race, anders was het wel een lekkere score geweest.
Wie verwacht er nu ook weer opeens Glock op het podium en Alonso ook eigenlijk wel...???
Bovendien had ik zoals gebruikelijk maar pitspoes weer eens op de verkeerde gezet.... 8)7 ;(


Voor de volgende race toch maar weer eens een beetje husselen
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Nu het is dan eindelijk officieel: Alonso gaat vanaf 2010 voor Ferrari rijden, nu gaat dus het hele rijder circus op gang komen :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Eigenlijk geen verassing meer. Maar jongens wat ongelovelijk dom dat ze hem naast Massa laten rijden ten koste van Raikonen  :x. Hoe snel Massa nog is moet nog maar blijken  :?. Hopelijk blijft Raikonen wel in de F1, hij is een kanshebber om Kovalainen te vervangen bij mcLaren wat natuurlijk weer goed nieuws is. Maar nu is natuurlijk de vraag wie er voor Renault gaat rijden, Kubica misschien?  ;)

Michel Veltman

Gok dat heel snel Kubica wel gepresenteerd wordt bij Renault nu Alonso weggaat..
Barrichello of Heidfeld voornaamste kandidaat bij Williams, waar Rosberg naar Brawn gaat..
Raikonnen naar McLaren en zo vallen langzamerhand de puzzelstukjes op de plekken ;) (mn voorspelling iig)

klapper van het jaar....de return van J.Villeneuve :? :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Wie weet Michel, dat zal dan wel bij USF1 zijn of een van de andere nieuwe teams die wel zitten te wachten op een ervaren rijder. Ook denk ik dat dit het laatste jaar is voor Trulli. Persoonlijk denk ik dat de bezetting er volgend jaar als volgt uit ziet.

Ferrari:         Alonso-Massa
mcLaren:      Hammilton-Raikonen
Renault:       Kubica-Grosjean/di Grassi?
Brawn:         Button-Rosberg
Williams:       Heidveld-Hulkenberg
Force India:  Liuzi-Sutil
Red Bull:       Vettel-Webber
Torro Rosso: Buemi-Algesuari
USF1:          Villeneuve?-???????????


De overige nieuwe teams heb ik totaal geen flauw idee wie daar zullen gaan rijden.  :?

Tim

Je hebt al wel een voorschot genomen op het feit dat Toyota volgend jaar niet meer meedoet? ;) (die kans is nog steeds aanzienlijk, ze hebben van de algemene Toyota directie nog geen goedkeuring voor hun begroting gehad).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

ErikVr

Citaat van: Dennis Postma op 30 september 2009, 16:47:50
Hopelijk blijft Raikonen wel in de F1, hij is een kanshebber om Kovalainen te vervangen bij mcLaren wat natuurlijk weer goed nieuws is. Maar nu is natuurlijk de vraag wie er voor Renault gaat rijden, Kubica misschien?  ;)
Renault kan me gestolen worden, sinds vorige week...
Ik hoop idd ook dat Raikonen actief blijft in de F1, Kovalainen heeft me nooit echt kunnen boeien.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev