Advertenties


Formule 1 deel 18

Gestart door Stefan, 14 september 2009, 09:10:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Citaat van: Tim op 30 september 2009, 17:36:18
Je hebt al wel een voorschot genomen op het feit dat Toyota volgend jaar niet meer meedoet? ;) (die kans is nog steeds aanzienlijk, ze hebben van de algemene Toyota directie nog geen goedkeuring voor hun begroting gehad).

Dat had ik eigenlijk onbewust gedaan maar je hebt gelijk dat hun deelname ondanks het ondertekenen van de concorde overeenkomst hoogst onzeker is. Mochten ze wel gewoon mee doen dan zal het volgens mij met Glock en Nakajima zijn.

Dennis Postma

Nou, als Balkenende en zijn vrienden nou eens een beetje meewerken en de nodige centen beschikbaar stellen kunnen we over een aantal jaartjes gewoon dicht bij huis naar de F1  !-!:

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/10/01/plannen-voor-grand-prix-circuit-in-flevoland/

Maar eerlijk gezegd ben ik er bang voor dat het er nooit van zal komen  :neen:. Zou voor mij trouwens wel lekker dicht bj huis zijn  ;).

Tim

Zag het ook op autoweek staan, leuk idee, uitvoering verwacht ik weinig van (helaas).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Zou zeker leuk zijn ja Y
Maar ik zie het er niet van komen eigenlijk... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Mocht het er wel van komen denk ik dat het een circuit is wat te vergelijken valt met Magny cours. Een vlak circuit dus met zeer weinig tot geen hoogte verschil, de flevo polder is namelijk niet het het meest heuvelachtige gebied in dit land. Ik ben trouwens ook bang dat er wel weer ergens een paar van die millieufreaks rondlopen die er weer tegen protesteren of dat we het gezeur over geluidsdagen weer gaan krijgen.  :x

Stefan

ja, hier in nederland valt er altijd wel wat te mekkeren he... ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Tim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  >:(

Tim

\o/ 9 puntjes voorsprong gepakt!! ;) kan nog alle kanten op met nog 2 races te gaan :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Mijn gok wb team heeft wederom niet heel erg gunstig uitgepakt... :neen:
Maar ben nu wel 3e inmiddels, dat dan weer wel.. Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

We zullen het zien Tim.  ;)

Tim

Het is wel lekker spannend, niet alleen om p1 maar ook om p3 gaat de strijd nog tussen Stefan, Reinier en Michel.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Yep, het zit dicht op elkaar allemaal Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Ik ga gewoon lekker weer mijn team veranderen... Y Y --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

hmm ben gewoon van P3 naar P5 gezakt met de manager  ;(
misschien toch eens teamchange doorvoeren.. :?
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev