Advertenties


Formule 1 deel 18

Gestart door Stefan, 14 september 2009, 09:10:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Het goede nieuws kan niet op vandaag.

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/11/27/renault-nodigt-tung-uit-voor-formule-1-test/

Als ik eerlijk ben had ik Tung al een beetje afgedankt qua F1.

ErikVr

Tja dat was te verwachten.
Eén of andere vage partij koopt BMW een dag voordat de FIA het startrecht intrekt...dat ging ook nergens over. Zal wel een administratief trucje zijn geweest.

Zal Sauber nu het plekje van Toyota innemen of kan de FIA dat niet maken gezien ze een berg nieuwe teams hebben afgewezen en Sauber achteraan aan zal moeten sluiten?
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Sauber was boven aan de reserve lijst gezet en is dus de eerste die in aanmerking komt na het vertrekken van Toyota.

ErikVr

Business as usual bij de FIA :)
Maar in dit geval vind ik dat niet zo heel erg :x

2010 gaat volgens mij een heel mooi jaar worden.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Yep, ben ook erg benieuwd wat het gaat brengen. Eerst maar eens zien wie de 2e rijder bij mercedes word. De naam van M. Schumacher word genoemd maar verder lijkt Heidveld de meeste kans te maken als voormalig mercedes protege.

ErikVr

Ben nooit een grote fan van Schumacher geweest maar ik zou hem toch graag in gevecht zien met Hamilton/Alonso/Rosberg.
4 echte racers bij 3 verschillende top teams. Dat zou lachen zijn.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Michel Veltman

Zou toch wel de stunt v/h jaar zijn als Schumacher terugkeert bij Mercedes...kan het me haast niet voorstellen :?
weet wel dat ik als het uitkomt ik een aantal zondag toch echt ga vastzetten in de agenda :D (en raceje bezoeken?)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Dat laatste lijkt mij een goed plan Michel.

Lijkt mij ook wel een mooi gevecht tussen die 4. Alonso/Schumi hebben in het verleden al eens mogen beleven maar was erg mooi om te zien. Herriner me nog erg goed hoe Alonso Schumi voor bij ging in de 130 op Suzuka. Of buitenom op een natte hungaroring.  :9~

Benjamin Renon

Dan kunnen we er een mooi clubweekend van maken... ;)
Schumacher terug in de F1 zou mooi zijn voor de sport na afgelopen affaires. Maar ik dacht altijd dat Michael alleen voor Ferrari wilde rijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

#189
Hij heeft ook nog een vaag mercedes verleden bij Sauber in de GT racerij.



ErikVr

Jammer. Dan ben ik bang dat we hem nooooit meer terugzien in de F1.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Stefan

Helaas..
Erg jammer om Raikkonen te zien vertrekken uit de F1 ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ErikVr

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

BMW Sauber allowed to enter F1 in 2010
03 December 2009
The BMW Sauber Formula 1 team will remain in Formula 1 the FIA confirmed on Thursday evening. The team, when owned by BMW, did not enter the 2010 Formula 1 season at first but BMW came to an agreement with former owner Peter Sauber to continue the team.

BMW Sauber was awarded the 13th entry in the Formula One championship, taking the place of the departing Toyota F1 team. The Japanese car manufacturer also decided to pull the plug at the end of the 2009 season.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

#194
Goeie zaak.  !-! Hopelijk komen ze weer terug met de echte Sauber kleurstelling.  :9~



Wat ik begrepen had is dat de nieuwe auto weer net zoals vroeger aangedreven word door een Ferrari motor.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev