Advertenties


Formule 1 deel 18

Gestart door Stefan, 14 september 2009, 09:10:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ErikVr

Kimi gaat gewoon op z'n jacht in de haven van Monaco in de zon liggen :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Michel Veltman

op kosten van Ferrari voor 17mln voor 1 jaar... :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ErikVr

Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Er bestaat nog een kansje dat ie toch nog rijd volgend jaar. Z´n manager heeft laten weten dat Mercedes nog een optie is mits ze een winnende auto weten neer te zetten.  ;) Laten we het hopen, lijkt me een mooi team dan met Rosberg en Raikonen als teamgenoten. Mocht Raikonen niet rijden zal zeer waarschijnlijk Heidveld naar Mercedes gaan.  :x

ErikVr

Bizar eigenlijk:
As things stand, Räikkönen is looking to earn more by not racing next year - as Ferrari is obliged to pay off the remaining year of contract - than if a deal had been struck with the likes of McLaren. "Pretty much so, although you could never say 100 percent," Manager Robertson told Autosport when asked if a sabbatical is absolutely decided upon.

Een jaartje vrij man zijn en toch miljoenen betaald krijgen :D
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Michel Veltman

zal eens kijken of ik dat in januari bij mn functioneringsgesprek voor elkaar kan krijgen ;)
(geloof dat er weinig kans op succes is.. :D)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Niet geschoten is altijd mis Michel, succes.  !-!  8)7

ErikVr

'Raikkonen denkt aan stoeltje bij Mercedes'
Uitgegeven: 19 november 2009 11:05
Laatst gewijzigd: 19 november 2009 11:05

AMSTERDAM - Kimi Raikkkonen is volgend jaar misschien toch actief in de Formule 1. De Finse coureur neemt mogelijk een stoeltje in bij Mercedes GP als hij het gevoel heeft dat het team kan meestrijden om de prijzen.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ErikVr

Hij zegt zelf duidelijk dat hij wil racen als hij bij een team terecht kan dat kampioenschap winnende auto's kan maken. Mercedes (brawn) heeft bewezen dat ze dat kunnen.
Dus tja waarom niet. Naar geld hoeft hij allang niet meer te kijken.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Tim

In de 2e helft van het seizoen waren ze lang niet zo dominant als de 1e helft. Ze hebben nu dan wel Mercedes achter zich staan maar ik betwijfel of ze volgend jaar weer voor overwinningen kunnen meedoen.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/11/23/mercedes-gp-presenteert-eerste-rijder-vandaag/

Ik zeg Rosberg.  !-!

En Willi Weber heeft bevestigd dat er gesprekken gevoerd worden tussen Mercedes en M. Schumacher.

Dennis Postma

Het is inmiddels officieel. Rosberg rijd komend jaar voor Mercedes GP.  !-!

Dennis Postma

Zouden we dan ook de prachtige oude Sauber kleurstelling terug krijgen?:

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/11/27/bmw-verkoopt-team-terug-aan-peter-sauber/

En nog een mooi nieuwtje is dat VW overweegt motoren te gaan leveren aan de F1. Het scheelt dat de coureurs op de paddock ook vaak met petjes lopen.  8)7 ;)

Maar even serieus, het zou goed zijn voor de sport, weer een fabrikant er bij na dat BMW en Toyota vertrokken zijn.  !-!

Michel Veltman

wat mij betreft mag Sauber idd weer met de bekende kleuren aan de start komen !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev