Advertenties


Formule 1 deel 18

Gestart door Stefan, 14 september 2009, 09:10:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RobScénic

Verschil is dat er toen nog geen regels voor waren en het dus gewoon mocht! Pas na de 'schande van oostenrijk' zijn er regels voor gekomen....
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Tim

Die blijkbaar alleen voor de F1 gelden en niet voor bv het WTCC (zie eerdere post van mij)...
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Opzich is er niets mis met teamorders, maar met name Ferrari heeft het des tijds wel heel erg opvallend gedaan, dat had ook best wat taktischer gekunt.  ;)

ErikVr

Teamorders worden toch gegeven alleen worden ze nu iets subtieler uitgevoerd.
Er was vorig jaar natuurlijk al lang van tevoren bepaald dat Hamilton de races moest winnen en niet zijn Finse teamgenoot.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Klopt, en zo gebeurd het wel vaker als het toevallig goed uit komt. Maar ben al lang blij dat het niet meer zo opzichtig gebeurd als des tijds in Oostenrijk.

Tim

Het is dan officieel Brawn GP = vanaf nu Mercedes GP geruchten gingen al een tijdje rond, ben benieuwd wie daar gaan rijden, denk dat Rosberg wel een aardige kans maakt :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

De naam van Heidveld word genoemd. Maar ben eigenlijk benieuwd of dit nu niet toch een goeie optie voor Raikonen is mocht Button inderdaad vertrekken naar mcLaren.

ErikVr

Inderdaad! Ik zou Raikkonen daar graag zien.
En Heidfeld wil ik niet meer terugzien :) Die kerel is on-track veel te vriendelijk.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Heb Heidveld altijd al een kleurloos figuur gevonden. Ik zal 'm niet missen in de F1.  :x


Tim

De deal tussen Button en McLaren zal idd rond zijn. De manager van Kimi heeft gezegd dat Kimi in 2010 in ieder geval geen F1 zal rijden en dat ze alleen met McLaren in gesprek zijn geweest.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Toch wel erg jammer, vond het met name in zijn mcLaren tijd een prachtige coureur om in actie te zien. Laten we hopen dat ie in 2011 daad werkelijk terug keert en niet zoals Hakkinen met de stille trom vertrekt.  :neen:

Michel Veltman

spijtig...buiten de baan geen ''wonder'' maar op de baan kon hij toch leuke dingen doen Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ErikVr

Hij is wel een van de 3 echte racers in F1.
Ik zie alleen maar echt race acties van hem, hamilton en alonso. De rest is veel en veel te veel te voorzichtig. Mietjes :) 't zijn af en toe net 'top' voetballers....
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Michel Veltman

en Button dus idd naar McLaren

http://www.autosport.com/news/report.php/id/80197

Dan verwachten we deze week tehoren dat Rosberg 1e rijder bij Brawn/Mercedes GP wordt...met naar alle verwachting Heidfeld als nr 2 erbij

En kimi zie ik dan wel in de WRC ergens plekje vinden ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev