Advertenties


Formule 1 deel 18

Gestart door Stefan, 14 september 2009, 09:10:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RobScénic

En dat wil dus helemaal niets zeggen dat Santander naar Ferrari is gegaan, want ze hebben zojuist ook hun contract met McLaren verlengd. Daarbij heeft Martin Whitmarsh aangegeven dat hij graag Alonso terug wil hebben. Tel daarbij op dat Raikkonen nog een contract heeft voor een jaar, en het dus veel geld kost om daar onderuit te komen, dat Kimi Raikkonen toch een ontzettend goeie coureur is gezien het feit dat hij dit jaar alleen ervoor moet zorgen dat ze de 3e plek vasthouden (en dat ook ontzettend goed doet!), en dat Ferrari ook nog Marc Gene, Luca Badoer en Giancarlo Fisichella als coureur in dienst heeft, en dat ze ook nog heel graag Michael Schumacher terug in de auto willen hebben. Dan weet ik het nog niet zo heel erg zeker dat Alonso volgend jaar bij Ferrari rijd.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dennis Postma

Ik denk dat Alonso niet staat te trappelen om terug naar mcLaren te gaan na het seizoen 2007. De verlenging van het contract is volgens mij een minder grote deal dan dat het tot op heden met mcLaren heeft, nu staat de naam nog groot op de achtervleugels o.a. Volgens dit bericht http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/09/14/santander-verlengt-sponsordeal-mclaren/ staat het volgend jaar op de kleding van het team en is het dus minder prominent aanwezig en zal er waarschijnlijk ook minder geld mee gemoeid zijn. Dit in tegenstelling tot de deal met Ferrari waar de naam ook op de auto's te zien zal zijn. Luca Badoer en Marc Gene zijn testrijders en zullen dat waarschijnlijk ook blijven. Fisichella is vanaf volgend jaar officieel reserve coureur en racet mogelijk bij een ander team in 2010. En een comeback van Schumacher hoef je volgens mij niet meer op te rekenen  :neen:.

Stefan

Ik hoop persoonlijk eigenlijk dat we Raikkonen volgend jaar nog lekker in de Ferrari zien rijden.
Ik vind hem namelijk gewoon de beste coureur van het veld en ik blijf Ferrari fan, dus dat is mijn ideale combi.

Wat dacht je van volgend jaar Raikkonen en Alonso bij Ferrrari en Massa bij..... (ergens anders...)...???
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Is er nog een team dat volgend jaar met Ferrari klantenmotoren rijd eigenlijk? Zou idd ook nog kunnen dat ze Massa ergens anders een jaartje onderbrengen als soort van revalidatie programma  :D.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Ik heb trouwens lekker weer mijn team gewijzigt... Y Y o-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Zit ook nog te twijfelen of ik wat zal wijzigen. Heb nu Rosberg en Hammilton als 1e en 2e rijder. Misschien een idee om Rosberg in te ruilen voor Raikonen? Al ga ik er eigenlijk ook weer van uit dat Rosberg in singapore weer gewoon goed mee doet. Maar we hebben nog een halve week om te kunnen wijzigen  ;).

Stefan

Ik had Rosberg er (gelukkig) al enige tijd uitgehaald en daarvoor Raikkonen genomen.
Maar nu heb ik het inmiddels dus alweer anders gezet.
Wie niet waagt, wie niet wint.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

eigenlijk zou je maar 2x je team moeten mogen wisselen ofzo :D ;)
(heb geloof pas 1x mn team gewisseld...meestal te laat als ik het doorheb is kan je niets meer wijzigen hm..)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Niet zo slim van je......... :neen: :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Dat doe je niet goed Michel.  :D

Michel Veltman

jaja wrijf het er maar in ;)
eigenlijk nog best knap dat ik 3e sta in rmc klassement...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Da's dan idd nog best knap Y
En weer slecht van mij dat ik nog steeds 4e sta dan overigens..
Vorig jaar was ik 2e, ik wil dat eigenlijk wel evenaren dit jaar, maar het zal niet meevallen.. :neen:
Overigens zit het allemaal dichter op elkaar dan vorig jaar met de punten !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ja niet alleen het echte F1 kampioenschap heeft een spannend einde  ;). Ik heb trouwens nog niets gelezen over eventuele prijzen  :?. Niet dat ik er nu nog op reken trouwens  :x. Maar aan de andere kant, zo snel als die anderen aan de top zijn gekomen en ik terug gevallen ben kan ik of iemand anders natuurlijk ook zo weer omhoog schieten in het klassement  >:D.

Stefan

Met nog 4 races te gaan kan er nog van alles gebeuren ja Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev