Advertenties


Formule 1 deel 18

Gestart door Stefan, 14 september 2009, 09:10:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Zie net dat ik wel aardig gescoord heb met het aantal punten dat ik heb behaald. Tenminste van de laatste plek af.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Lekker doorgaan zo Ben!!!!!! !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Wow...renault heeft Piquet echt opdracht gegeven om te crashen...http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/09/16/renault-zet-briatore-en-symonds-op-straat/

Mooi dat Briatore trouwens weg is, gozer liep al heel wat jaren alleen maar te zeuren...

Stefan

pfff, wat slecht van die 2 figuren zeg hee..
Mooi dat ze de zak hebben gekregen Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Goeie zet van Renault. Goeie zaak zat zulke figuren aan de kant zijn gezet. Hoe ziek en wanhopig moet je zijn om tot zulke akties over te gaan  :x

Tim

Je weet toch op het moment dat je zulke dingen gaat bedenken dat dat uit gaat komen, wel goed op gereageerd door Renault alleen vrees ik voor ze dat we ze dit seizoen niet meer aan de start zien verschijnen. Ze hadden al dat akkefietje in Hongarije waar ze een waarschuwing voor hadden gehad, nu deze affaire er overheen.....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

ForzaMollie

Op zich vind ik het wel een geniale strategie, ondanks dat het competitievervalsing is. Ferrari heeft dat in het verleden wel eens minder tactisch aangepakt ;)

Zou wel jammer zijn als Renault uit de formule 1 zou verdwijnen, hoop dat ze minimaal als motorleverancier aanblijven.

Decepticon#1

Punt voor Mollie ook in de Schumacher-era ging het soms niet correct. Maar dat gebeurde openlijk en ze zijn er uiteindelijk niet voor gestraft, dus was het voor de FIA geen competitievervalsing. Hier kon iedereen het zien wat er gebeurde, nu was dat niet zo en dat is liegen...en dat mag niet! :-)

Tim

Na dat geschuif in posities tussen Barrichello en Schumacher (grote voorbeelden oostenrijk en vs 2003?? oid) zijn er ook strengere regels gekomen volgens mij. Juist omdat niet duidelijk was wat wel mocht en wat niet.

Geniaal had het plan pas geweest als er geen onderzoek naar werd gedaan ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

RobScénic

lees: als Piquet Jr niet zo ongeloofelijk over de zeik was geweest en zijn beklag was gaan doen bij de FIA, dan was het geniaal. Maar dan snap ik Briatore niet helemaal, hij was nota bene Piquets manager! En dan nagel je hem zo publiekelijk aan de schandpaal, ondanks dat hij tweederangs materiaal kreeg, de slechtere strategie en nog eens express moet crashen???? En het dan vreemd vinden dat zo'n jongen gaat praten! Ik vraag me af of de rechtzaak, die Briatore heeft aangespannen tegen de familie Piquet, nog doorgaat....
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Tim

Dat gedoe met die rechtzaak van Briatore tegen de Piquetjes was meer iets van "een kat in het nauw maakt rare sprongen" :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ik ben trouwens benieuwd waar Alonso het volgende seizoen rijd.... o-) Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Citaat van: RobCoupe op 17 september 2009, 19:33:43
lees: als Piquet Jr niet zo ongeloofelijk over de zeik was geweest en zijn beklag was gaan doen bij de FIA, dan was het geniaal. Maar dan snap ik Briatore niet helemaal, hij was nota bene Piquets manager! En dan nagel je hem zo publiekelijk aan de schandpaal, ondanks dat hij tweederangs materiaal kreeg, de slechtere strategie en nog eens express moet crashen???? En het dan vreemd vinden dat zo'n jongen gaat praten! Ik vraag me af of de rechtzaak, die Briatore heeft aangespannen tegen de familie Piquet, nog doorgaat....

Geeft idd wel iets aan over Briatore...

Dennis Postma

#14
Citaat van: Stefan op 17 september 2009, 21:11:53
Ik ben trouwens benieuwd waar Alonso het volgende seizoen rijd.... o-) Y

Ik denk Ferrari. Santander is denk ik niet zonder reden naar Ferrari gegaan en ook de huidige situatie bij Renault maakt Alonso ook niet erg gelukkig volgens mij. En wie er naast hem rijd is denk ik afhankelijk van het herstel van Massa. Mocht Massa volgend jaar nog niet kunnen rijden blijft Raikonen en anders is dit denk ik het laatste jaar voor Raikonen en zien we hem ergens in de rally sport terug. Wat ik trouwens wel jammer zou vinden, ik vond hem altijd een goeie coureur die niet van praatjes houd maar gewoon doet wat ie moet doen, planken!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev